Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های پارک حاشیه خیابان‌ها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان در وضعیت اشباع قرار گرفته است و به همین علت گنجایش تردد زیاد خودرو در این محدوده وجود ندارد.

با توجه به افزایش قابل توجه حجم سفر‌ها به شهر اصفهان و بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری، با ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر اصفهان مواجه هستیم و تقریباً در ساعات ظهر و غروب تردد در این محدوده با مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیمت به مرکز شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان می‌گوید با توجه به ناکافی بودن فضا‌های پارک برای این حجم از خودروها، به مسافران و مراجعه‌کنندگان به هسته مرکزی توصیه می‌شود در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی، خودرو خود را در پارکینگ‌های داخلی شهرستان پارک و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

به گفته او مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

منبع:ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی هسته مرکزی شهر ترافیک شهری شهر اصفهان هسته مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!