Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@22:44:01 GMT

تعلیق مجوز آژانس مسافرتی معروف به دلیل گرانفروشی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۴۹۸

تعلیق مجوز آژانس مسافرتی معروف به دلیل گرانفروشی

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی معروف به دلیل گران فروشی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حسن خوشخو  اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری براساس بررسی‌های صورت گرفته فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی را براساس تصمیم کمیته نظارت بر تاسیس  دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل سه ماه تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: پرونده این شرکت به سازمان تعزیزات حکومتی ارسال خواهد شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم را هم انجام داده‌ایم. هیچ ایرلاینی حق ارائه بلیت به این شرکت را ندارد و از مردم هم می‌خواهیم بلیت هواپیما را از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند تا درگیر چنین مشکلاتی مانند گرانفروشی نشوند. سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: پس از گذراندن سه ماه تعلیق اگر این شرکت (الی گشت) دوباره به تخلفات خود ادامه دهد برخوردها تا لغو مجوز هم می‌تواند تشدید شود و اگر شرکت هواپیمایی بلیت پروازهایش را در طول سه ماه تعلیق در اختیار این شرکت قرار دهد تخلف مرتکب شده و با او برخورد می‌کنیم. خوشخو اظهار کرد: یکی دیگر از شرکت‌هایی که مجوزی برای ارائه بلیت هواپیما ندارد ‌درگاه فروش ۷۲۴ یا همان چارتر ملی است که به هیچ وجه مجوزی بابت ارائه بلیت هواپیما ندارد و ایرلاین‌ها نیز بلیتی به آن نمی‌فروشند اما از طریق برخی از چارترکننده‌ها بلیت‌های چارتر شده را توزیع می‌کنند. به مردم توصیه می‌کنیم به هیچ وجه از این مجموعه بلیت هواپیما دریافت نکنند. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آژانس مسافرتی گرانفروشی سازمان هواپیمایی بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد

کمیسر کل آنروا گفت، مجموع کمک‌های مسدود شده توسط کشورهای کمک‌کننده به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حال حاضر ۲۶۷ میلیون دلار است.

به گزارش ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا هفته گذشته اعلام کرده بود در مجموع ۴۵۰ میلیون دلار کمک به حالت تعلیق درآمده است.

به نقل از لوریان لوژور، وی در ژنو اعلام کرد به لطف بازگشت برخی از کمک‌کنندگان، کمک کشورهای جدید و موفقیت جمع‌آوری کمک‌های خصوصی، «امروز در وضعیت بهتری نسبت به سه ماه پیش هستیم.»

آنروا که تقریباً همه کمک‌ها به غزه را هماهنگ می‌کند، از زمانی که رژیم صهیونیستی ۱۳ هزار کارمند این آژانس در غزه را به مشارکت در عملیات حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر متهم کرد، دچار بحران شد.

این امر باعث شده است که چندین کشور کمک‌کننده، از جمله ایالات متحده، تمام کمک‌های مالی به آژانس را به حالت تعلیق درآورند و توانایی آن را برای فعالیت در منطقه محاصره شده تهدید کنند، درحالی‌که سازمان ملل درباره قحطی قریب‌الوقوع هشدار داده است.

لازارینی افزود چندین کشور تصمیم گرفته‌اند کمک‌های خود را از سر بگیرند، اما نه همه که نشان می‌دهد «۲۶۷ میلیون دلار» همچنان بلوکه شده است که بیشتر آن به تعلیق کمک‌های آمریکا بستگی دارد.

وی توضیح داد آمریکا به‌صراحت اعلام کرده است که به دلیل ممنوعیت کنگره تا مارس ۲۰۲۵ تعلیق کمک‌ها را حفظ خواهد کرد درحالی‌که بریتانیا و اتریش هنوز تصمیمی نگرفته‌اند. تصمیم سوئیس به‌زودی اعلام خواهد شد.

رئیس آنروا اظهار کرد کشورهای جدید، از جمله الجزایر و عراق، تمایل خود را برای کمک به این آژانس ابراز کرده‌اند و همچنین بیش از ۱۱۵ میلیون دلار در شش ماه از طریق کمک‌کنندگان خصوصی جمع‌آوری‌شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • ۲۶۷ میلیون دلار از کمک‌های آنروا کم شد
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد