Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از صدور حکم توسط دادگاه کیفری برای یک واحد تولیدی متخلف در ایلام خبر داد و گفت: بر اساس رأی صادره دادگاه عمومی، یک واحد تولیدی کود شیمیایی در استان به دلیل تولید و توزیع محصول کودشیمیایی فاقد پروانه استاندارد به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واحد تولیدی بدون داشتن مجوز استاندارد، به پرداخت صد میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام بیان کرد: این رأی در راستای اجرای مواد قانونی از جمله ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و شکایت این اداره کل، توسط دادگاه کیفری صادر شده است.

همتی در پایان با اشاره به اینکه خط قرمز استاندارد حفظ سلامت شهروندان است افزود: با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات غیر استاندارد برخورد قاطع خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندارد غیر استاندارد واحد تولیدی متخلف واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در محل دانشگاه ایلام، تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

کد خبر 6090974

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام