Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرودگاه امام خمینی (ره) براساس اطلاعیه ای  آمار پروازهای نوروزی ۱۴۰۱ را اعلام کرد: براساس این اطلاعیه آمار پروازهای نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا چهارم فروردین ماه ۱۳۶۵فروند نشست و برخاست انجام شده و ۱۹۷ هزار و ۳۱۸ مسافر جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس این گزارش پذیرش مسافر ورودی به کشور۷۳ هزار و ۷۰۶ نفر بوده است که با ۶۷۹ فروند پروازانجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات منتشر شده اعزام مسافر از فرودگاه های کشور در ۹ روز گذشته ۱۲۳ هزار ۶۱۲ نفر بوده است که با ۶۸۶ فروند پرواز انجام شده است.

به گفته سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز طرح سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ و با توجه به واکسیناسیون گسترده کرونا و کاهش میزان ابتلا به این ویروس در میان مردم، سفرهای هوایی در نوروز دوباره رونق گرفته و شاهد رشد ۵۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌های کشورهستیم

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: امام خمینی پذیرش مسافر سفرهای نوروزی نوروز مسافران پروازهای نوروزی سفرهای هوایی فرودگاه امام خمینی ره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های اداره کل امور دریایی وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی، ۴۲ کشتی تفریحی کروز در بنادر کشور پهلو گرفتند و این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۵۰ کشتی افزایش یافت.

تعداد مسافران کشتی‌های کروز اعم از ورودی به ترکیه، تردد از ترکیه به سایر کشور‌ها و مسافران ترانزیتی در سه ماهه نخست سال جاری با ۷۹.۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

در ژانویه سال گذشته ۱۲ کشتی کروز، در فوریه ۲ فروند در مارچ ۲۸ کشتی در بنادر کشور پهلو گرفتند، این تعداد در ماه‌های مشابه سال جاری به ترتیب ۱۸، ۵ و ۲۷ فروند بود.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی