Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:58:13 GMT

آغاز فعالیت مراکز آموزشی آذربایجان شرقی از ۱۴ فروردین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۹۱۶

آغاز فعالیت مراکز آموزشی آذربایجان شرقی از ۱۴ فروردین

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در پنجاه و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و غیرحضوری شدن آموزش‌ها خسارت‌های زیادی در حوزه آموزشی داشته و معلمان و مدیران مراکز آموزشی باید تلاش کنند در سال تحصیلی آینده این عقب‌ماندگی جبران شود.

وی همچنین با اشاره به آمار تردد مسافران نوروزی به استان، گفت: با توجه به بهبود وضعیت آب‌وهوایی استان پیش‌بینی می‌شود آمار مسافران در هفته جاری افزایش یابد که ضروری است دستگاه‌های مسئول و کمیته‌های ستاد خدمات سفر در حوزه سلامت و کنترل مسافران فعال‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرّم با تاکید بر اینکه باید میزبان خوبی برای مسافران باشیم، ادامه داد: کنترل جاده‌ها و ورودی شهرها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا سلامتی مسافران در جاده‌ها تا حد ممکن تضمین شود.

وی گفت: با وجود تغییرات آب‌وهوایی و بارش برف در استان، میزان ورود مسافران نوروزی به آذربایجان شرقی تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی، افزود: اگر شیوه‌نامه‌ها به خوبی رعایت شود بعد از تعطیلات نوروزی با موج جدید کرونا مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۵۰ درصد مردم استان سه دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به آمار واکسیناسیون، تعطیلی مراکز و اماکن عمومی ضرورتی ندارد و در عین حال باید اقدامات اقناعی برای افزایش میزان واکسیناسیون در استان از سوی رسانه‌ها و صداوسیما انجام گیرد.

خرّم همچنین با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: از لحاظ تأمین کالای اساسی در استان مشکلی نداریم و تمامی انبارها پر است و دسترسی آسان مردم به مایحتاج و نیازمندی‌هایشان فراهم است.

کد خبر 5454145

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی عید نوروز خدمات درمانی مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز 1401 سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور بارش برف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی