Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه هفت تبریز از صدور 188 پروانه شهرسازی طی 11 ماه سال گذشته در شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، محمدعلی سلیمی به اقدامات صورت گرفته در امور شهرسازی طی مدت مذکور اشاره کرد وگفت: طی این مدت پایانکارهای صادره 166 پرونده، 359 گواهی حفاری آب و برق و 150 پرونده عدم خلافی توسط مهندسان شهرداری منطقه بررسی و صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود از میزان پاسخگویی مسئولان حوزه شهرسازی شهرداری منطقه هفت گفت و افزود: توجه به مطالبات و درخواست های شهروندان جزو اولویت های کاری در این منطقه بوده و همواره بر پاسخگویی به نیازهای و مطالبات شهروندان تاکید می شود و همواره سعی بر آن بوده در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده ها در مسیر درست خود به نتیجه برسند.
رضایی با بیان اینکه صدور جوابیه استعلام ها مسیری برای پاسخگویی به دغدغه های شهروندان در حوزه شهری بوده، گفت: طی مدت مذکور تعداد 3 هزار و 925 گواهی جوابیه استعلام صادر شده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست