Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@13:51:59 GMT

◄ سفرهای دریایی نوروز از مرز ۲ میلیون گذشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۵۱۷۶

◄ سفرهای دریایی نوروز از مرز ۲ میلیون گذشت

تین نیوز

حسین عباس نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفرهایی دریایی نوروز ١٤٠١، اظهار داشت: آمار سفرهای دریایی از ٢٥ اسفندماه سال گذشته تاکنون بر اساس طرح تسهیل سفرهای دریای نوروز از مرز ٢ میلیون سفر عبور کرده و خوشبختانه هیچگونه مشکل فنی و ایمنی وجود نداشته و خدمات ایمنی سفر به شکل مطلوب ارائه شده است.

به گزارش تین نیوز، وی ادامه داد: از بنادر و مجاری مجاز دریانوردی، عملیات ها به صورت روان و بی وقفه در حال انجام است و برخی بنادر کشور نظیر بنادر حقانی و ذاکری ٢٤ ساعته در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش تعداد شناورها و صندلی در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ١٤٠١، بیان کرد: طی ٢ سال اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بودیم برخی شناورها از رده خارج شدند و نگرانی مبنی بر این وجود داشت که با مشکل صندلی مواجه شویم اما با همت شناورداران، مالکان، پیگیری های سازمان بنادر دریانوردی و تسهیلات ارائه شده از سوی این سازمان با تعداد مضاعف شناور و صندلی چه در بخش خودرو و چه در بخش مسافر روبرو شدیم.

عباس نژاد با اعلام افزایش ١٥ درصدی مسافر دریایی در سال ١٤٠١ نسبت به سال ٩٨، اظهار داشت: در بخش در خودرو نیز با افزایش ٢٠ درصد افزایش مسافر خودرویی مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری با استقبال خوب مسافران در بخش سفرهای دریایی روبرو هستیم.

رئیس ستاد سفرهای دریایی نوروزی کشور با بیان اینکه مبادی و تردد غیرمجاز مهم‌ترین چالش ایمنی سفرهای دریایی هستند، به مسافران توصیه کرد که از مبادی مجاز اعلام شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی چه در بخش تفریحات ساحلی و چه در بخش سفرهای دریایی استفاده کنند تا با تضمین ایمنی و ارائه خدمات مطلوب روبرو شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آخرین نوروز تین سازمان بنادر و دریانوردی خودرو مسافران سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی سفرهای دریایی دریایی نوروز چه در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز