Web Analytics Made Easy - Statcounter

وین رونی با وجود عملکرد خیره کننده خود پس از کسر ۲۱ امتیاز از دربی کانتی به دلیل مشکلات مالی، به یک مالک دلسوز نیاز دارد که شاید آن فرد، هنرپیشه معروف هالیوودی باشد. 

جرج کلونی به فعالیت در دنیای فوتبال و به طور مشخص بر عهده گرفتن مالکیت باشگاه دربی کانتی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از دربی‌شایر لایف مگزین، کلونی در سال ۲۰۲۰ تلاش ناموفقی برای خریداری کردن باشگاه مالاگای اسپانیا انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود جک اوکانل باشگاه دربی کانتی را به این بازیگر معرفی کرده و همین باعث علاقه او به قوچ‌ها شده است. کلونی در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

دربی باشگاه فوتبالی بزرگ با پیشینه‌ای فوق العاده است و من مطمئنم که آینده بسیار خوبی هم در انتظارش هست. از مشکلات چند وقت اخیر خبر دارم ولی هیچ مشکلی بدون راه حل نیست. علاقه من به فوتبال در سالیان اخیر افزایش یافته است. شاید مالک یک باشگاه فوتبال بودن، پس از فوتبالیست بودن دومین چیز لذتبخش در این ورزش باشد. یک روز، شاید... .

اخبار داغ 

ژابی آلونسو: شایعات هدایت رئال مادید؟ چیزی برای گفتن ندارم باشگاه استقلال: منتظر برخورد منصفانه فدراسیون با سرمربی پرسپولیس هستیم! فابیلو کاپلو: ما باید سبک آلمانی را الگو قرار دهیم  عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: علی دایی استحقاق هدایت تیم ملی در جام جهانی را دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!