Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: سردار آزمون به‌علت مقداری خستگی تمرین نکرد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون شرایط میزبانی از دیدار با لبنان اظهار داشت: باید از مسئولان استان خراسان رضوی تشکر کنم که از ابتدای ورود ما فوق‌العاده خوب کار کردند و میزبانی قابل توجهی داشتند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط زمین تمرین هم خوب بود. امروز از ورزشگاه امام رضا(ع) دیدار داشتیم و شرایط زمین هم خوب بود. امیدوارم تا روز بازی این زمین غلطک بخورد تا بهتر شود.

وی در ادامه بیان داشت: رختکن و VIP ورزشگاه را هم دیدیم. همه شرایط خوب است و امیدوارم هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند تا دیدار فوق العاده خوبی با حضور آنها داشته باشیم. مدیر تیم ملی هم‌چنین عنوان داشت: همه بازیکنان در شرایط خوب و ایده‌آلی هستند. تست کرونای آنها منفی شده. البته یک تا دو بازیکن دیر به ما ملحق می‌شوند اما امیدوارم تا ۲ روز دیگر تیم با ترکیب کامل تمرین کند‌. وی در پایان گفت: سردار آزمون به دلیل مقداری خستگی تمرین نکرد. امیدوارم از فردا و دوشنبه همه بازیکنان در اختیار ما باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید