Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده ردبول مسابقه فردا را از پول پوزیشن آغاز می کند.

سرجیو پرز موفق به کسب پول پوزیشن شد.

به گزارش طرفداری، جلسه تعیین خط گرندپری عربستان  در پیست جده امروز از ساعت 21:30 آغاز شد که در نهایت تلاش تمامی رانندگان این سرجیو پرز از ردبول بود که موفق شد در زمان 1.30.558 سریع ترین دور را بزند تا در مسابقه فردا در خط اول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد یک مسابقه تعیین خط بسیار سفت و سخت بودیم و از همان شروع کار این رقابت داغ آغاز شد. البته که در همان شروع کار شاهد یک شگفتی بودیم و آن هم حذف فاتح 7 دوره رقابت های فرمول یک، یعنی لوییس همیلتون در Q1 بودیم. این اتفاق در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسید.

در Q2 و در حالی که 5 دقیقه مانده به پایان آن بود، حادثه شدید برای میک شوماخر از تیم هاس باعث شد تا پرچم قرمز به اهتزاز درآید و مسابقه در حالت توقف قرار بگیرد. حادثه ای که باعث شد ماشین شوماخر به شدت دچار مشکل شود و او خوش شانس بود که خودش سالم از آن خارج شد. البته که به واسطه بررسی های بیشتر، شوماخر با بالگرد به بیمارستان منتقل شد اما در مجموع پزشک حاضر از وضعیت مناسب او خبر داد.

در نهایت Q3 پر از هیجان آغاز شد و کارلوس ساینز و شارل لکلرک، دو راننده تیم فراری به شدت نزدیک به هم کار می کردند. تا ثانیه های پایانی رقابت، ساینز پیش بود اما دور آخر شارل باعث شد تا به نظر برسد او باید مسابقه فردا را از پول پوزشین آغاز کند اما به یکباره دور فوق العاده سرجیو پرز، همه چیز را تغییر داد و او موفق شد با گذشتن از شارل لکلرک و کارلوس ساینز، مسابقه فردا را از خط یک شروع کند.

در این میان مکس ورستپن، مدافع عنوان قهرمانی در مجموع نمایش قابل قبولی داشت گرچه او در دور ابتدایی خود در Q3 به شدت از لاستیک های خود ناراضی بود و در نهایت با دور آخر خود موفق شد جایگاه چهارمی را از آن خود کند تا مسابقه فردا را از خط چهار شروع کند.

استبان اوکان در خط پنج، جرج راسل در خط شش و فرناندو آلونسو نیز در خط هفتم قرار گرفت.

تکمیل می شود...

اخبار داغ 

ژابی آلونسو: شایعات هدایت رئال مادید؟ چیزی برای گفتن ندارم باشگاه استقلال: منتظر برخورد منصفانه فدراسیون با سرمربی پرسپولیس هستیم! فابیلو کاپلو: ما باید سبک آلمانی را الگو قرار دهیم  عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: علی دایی استحقاق هدایت تیم ملی در جام جهانی را دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقه فردا سرجیو پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مصدوم شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان در شبکه های اجتماعی این کشور پربازدید شده است. ویدئویی از این حادثه ببینید.

کد خبر 847404 منبع: مهر برچسب‌ها مسابقه حیوانات - حیات وحش خبر مهم عربستان حوادث جهان زنان

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو