Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان اظهار داشت: نوروز امسال به دلیل برداشتن محدودیت‌ها و بازگشایی‌هایی انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت کرونا، شاهد سفرهای گسترده به اقصی نقاط کشور هستیم.
وی افزود: استان همدان نیز با وجود ظرفیت‌ها و جاذبه تاریخی و طبیعی، مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، استان همدان، هدف گردشگری است بنابراین همه ظرفیت‌های استان و اقامت گردشگران در ایام نوروز به کارگیری شده‌ است.

قاسمی افزود: مجموعه آموزش پرورش با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ظرفیت بسیار بالایی از اقامت و اسکان برای مسافران نوروزی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: اقدام مجموعه آموزش و پرورش در راستای فراهم کردن یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان، قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان از مسافران نوروزی دعوت کرد تا از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری استان بازدید کنند.

قاسمی اضافه کرد: طی بازدیدهایی انجام شده و بر اساس آخرین آمار تا امروز بیش از ۱۸ هزار نفر در استان همدان اسکان داشتند و مسافران نوروزی نیز از وضعیت اسکان در مجموعه آموزش و پرورش، ابراز رضایت کردند.
 

برچسب‌ها استان همدان مسافرت نوروز علیرضا قاسمی فرزاد بازدید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان مسافرت نوروز استان همدان مسافرت نوروز علیرضا قاسمی فرزاد بازدید مسافران نوروزی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند