Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «علیرضا ثواچه» مسئول کمیته گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی سازمان فرهنگی‌ اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این رابطه اظهار کرد: این چادرها با استفاده از تکنولوژی نانو ایجاد شده است که از مزایای ویژه آن علاوه بر این که یکی از بهترین مدل‌های پارچه هستند که هرگز کثیف نمی شوند و آلودگی روی آنها قرار نمی‌گیرد، در ساختار خود معطر طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که چادرهای مذکور با استفاده از طرح‌هایی برگرفته از معماری سنتی و بومی یزد مانند طرح شمسه تولید شده است، گفت: خوشبختانه این چادرها که هم اکنون ۱۳۰ عدد آنها در مسجد جامع یزد به عنوان یکی از پربازدیدترین اماکن گردشگری یزد در اختیار بانوان گردشگر قرار گرفته، بسیار مورد استقبال بوده است.

ثواچه هدف از این طرح‌ را ترویج حجاب در بین بانوان گردشگر خواند و گفت: خوشبختانه طراحی زیبای این چادرها باعث شده تا بانوان گردشگر ترغیب به استفاده از آنها و تهیه عکس از خود در داخل این مسجد تاریخی شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این چادرها، چادرهای معمولی نیز در اختیار گردشگران استان در هنگام بازدید از اماکن گردشگری مذهبی قرار می‌گیرد که به صورت مداوم شستشو و ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 666332 برچسب‌ها سفر - گردشگری استان یزد خبر مهم نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری استان یزد خبر مهم نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که بارش شدید باران در نوار غزه طی بامداد امروز باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در این باریکه غرق در آب شوند.

نبود امکانات کافی در چادرهای آوارگان فلسطینی برای مقابله با سرما و گرما، گسترش بیماری‌های واگیردار در میان جنگ زدگان فلسطینی، تشدید قحطی و نبود آب آشامیدنی کافی باعث شده روزانه شاهد شهادت برخی از آوارگان فلسطینی به ویژه کودکان که تاب مقابله با این شرایط طاقت فرسا را ندارند باشیم.

در کنار تمام مشکلات معیشتی آوارگان فلسطینی، ضربات روحی و روانی وارد آمده بر این افراد در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۱۳ روز گذشته جبران ناپذیر است.

علاوه بر این آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز گذشته طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس به کودکان در این باریکه وارد شده است.

تیم آنروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تأثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

کد خبر 6097801

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد