Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:57:15 GMT

قلعه فلک الافلاک خرم آباد پنجمین اثر پربازدید کشور

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۵۷۲۴

قلعه فلک الافلاک خرم آباد پنجمین اثر پربازدید کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: تاکنون ۶۸ هزار گردشگر از قلعه فلک الافلاک خرم آباد بازدید کردند.

امین قاسمی بیان کرد: بازدید ۶۸ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد تا امروز باعث شد تا این جاذبه تاریخی به عنوان پنجمین اثر پر بازدید کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قاسمی از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار گردشگر وارد لرستان شده و از این تعداد ۶۸ هزار نفر از قلعه فلک الافلاک خرم آباد بازدید کردند.

وی با اشاره به اسکان ۱۳۵ هزار گردشگر در مراکز اقامتی لرستان افزود: ورود گردشگران نوروزی به لرستان بیشتر از حد تصور بود و امکانات موجود پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قلعه فلک الافلاک لرستان فلک الافلاک خرم آباد هزار گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

به گزارش فارس، علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • ویدیویی که پس از عفو بابک زنجانی پربازدید شد
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان