Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@08:29:41 GMT

مک بوک ایر ۱۵ اینچی سال آینده عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۵۷۹۹

مک بوک ایر ۱۵ اینچی سال آینده عرضه می‌شود

مک بوک ایر ۱۵ اینچی در مقایسه با سری‌های قبل با صفحه نمایش بزرگتر عرضه می‌شود. اپل ممکن است سال آینده یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی را عرضه کند. این شرکت چندین سال است که در مورد ساخت یک مدل بزرگتر از Air صحبت می‌کند.

به گزارش سایت digitaltrends؛ انتظار می‌رود مک‌بوک ایر اپل نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه نازک‌تر در مقایسه با مدل‌های ایر قبلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مک بوک جدید اپل ممکن است یک بریدگی داشته باشد.

براساس گزارش‌ها؛ این خبر پس از شایعات در مورد مک بوک ایر جدید، از جمله رندر بسیار واقعی از ZONEofTECH منتشر می‌شود. طبق گفته DSCC، سطح پایه مک بوک ۱۵ اینچی نیز به‌روزرسانی می‌شود. پیش بینی می‌شود طراحی این مک بوک مشابه با iPad Air، iPad Pro و هر محصول دیگر اپل باشد

مشاوران زنجیره تامین نمایش (DSCC) گروهی از کارشناسان زنجیره تامین متخصص در محصولات هستند. به همین علت، آن‌ها با پنل‌هایی که در قسمت پشتی محصولات استفاده می‌شوند، آشنا هستند. به گفته مشاوران مک بوک پانزده اینچی اپل بسیار با کیفیت است و پیش بینی می‌شود رضایت کاربران را در پی داشته باشد.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی

اپل در سال گذشته به شدت سری مک‌های خود را اصلاح کرده است و در به روز رسانی جدید خود از تراشه‌های M ۱ استفاده کرده است. پس از عرضه اولیه دستگاه‌های M ۱، M ۱ iMac ۲۴ اینچی چندین ماه بعد با چندین گزینه رنگی جدید کامل شد. هفته گذشته، اپل مک استودیو را معرفی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مک بوک تامین مالی تکنولوژی فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

 سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود  که به دستور استاندار فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد.

 نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده