Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله حاج سید مجتبی رودباری را به خانواده، شاگردان و عموم مردم استان گیلان تسلیت گفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در متن پیام تسلیت دکتر حمیدرضا طیبی آمده است:

«إنّاللّه و إنّا إلیه راجعون

بدون شک ضایعه ارتحال عالم ربّانی و فقیدِ سعیدِ مردم‌دار و ساده‌زیست، مرحوم آیت‌الله حاج سید مجتبی رودباری (ره) نقصانی بزرگ برای بهره‌مندان از شعاع نورانی معنویت و اخلاق ایشان در استان گیلان ولایت‌مدار و به ویژه مردم عزیز شهر رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب، فقدان آن عالمِ عامل را به بیت مکرّم ایشان، ارادتمندان و شاگردان و عموم مردم بزرگوار گیلان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، علوّ مرتبت و حشر با اجداد طاهرینش(ع) را مسألت می‌نمایم.

حمیدرضا طیبی

رییس جهاددانشگاهی»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان