Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@18:56:46 GMT

خرید لوازم منزل فوری در تهران در سمساری نیک

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۵۸۳۰

خرید لوازم منزل فوری در تهران در سمساری نیک

شاید همه ما یک بار را به سمساری رفته باشیم تا کالایی که مورد نظرمان است را تهیه کنیم ، به طور کلی به هر محلی که در آن کالاهای دست دوم به فروش می رسد سمساری می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای خرید لوازم فوری منزل در تهران بهترین راه، مراجعه به سمساری است. شاید همه ما یک بار را به سمساری رفته باشیم تا کالایی که مورد نظرمان است را تهیه کنیم ، به طور کلی به هر محلی که در آن کالاهای دست دوم به فروش می رسد سمساری می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا ما با صنعت جدید، یعنی سمساری آنلاین رو به رو هستیم و اکنون با آنلاین شدن تمامی کارها، سمساری ها نیز موضوع خدمات آنلاین خود را نیز آغاز کرده اند.

سمساری از زمان های قدیم بوده است و از زمان های قدیم حجره ها و مغازه های بزرگ  و کوچک سمساری در شهر های مختلف وجود داشته است، امروزه نیز تعداد زیادی سمساری مشغول به کار هستند که شما می توانید از آنها کالای دست دوم تهیه کنید.

شاید که این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چه کالا و محصولاتی را از سمساری ها می توان که تهیه کرد، در پاسخ باید گفت که شما در هر زمینه ای که بخواهید معمولا می توانید به راحتی کالای استفاده شده و دست دوم را بیابید، ‌به عبارت دیگر در سمساری ها هرگونه کالا همانند لوزم خانگی ، لباس و پوشاک ،‌ سیستم های هوشمند همانند لپ تاپ ،‌ کامپیوتر ، گوشی موبایل ، کتاب ، اتومویل  و ... را به راحتی می توان یافت .

 

 

نکات مهم در رابطه با خرید از سمساری ها

خرید لوازم منزل فوری در بسیاری از مواقع برای افراد نگران کننده است، زیرا که ممکن است وسیله مورد نظر دارای نقص و ایرادی باشد و شما هنگام خرید متوجه آن نشوید و‌ نمی توان به صورت دقیق سلامت کالای مورد نظر را تضمین کرد اما با رعایت برخی از نکات مهم که در ادامه اشاره خواهیم کرد می توانید که کمی با خیال راحت تر خرید خود را انجام دهید، مهم ترین این موارد عبارت است از :

۱ ) حتما قبل از خرید تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید : قبل از اینکه اقدام به خرید کنید هم در رابطه با کالای مورد نظر خود و هم در رابطه با سمساری که قصد خرید از آنجا را دارید به خوبی تحقیق کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید یک موبایل کارکرده و دست دوم را دارید ابتدا تحقیق کنید که آیا مدل گوشی مورد نظر شما پس از چندیدن سال کارکرد باز هم کیفیت سابق را دارد و یا مهم ترین خرابی هایی که برای این نوع از گوشی ها پیش می آید چیست و ...

همچنین در رابطه با واسطی که قرار است از آن خرید کنید اطمینان حاصل کنید ، به عنوان مثال آیا فرد موردنظر دارای سابقه کاری خوبی است و کالاهای خوب را به فروش می رساند و ... .

۲ ) قیمت کالا : مهم ترین رکن برای مشتری و افرادی که قصد خرید کالایی را چه دست اول و چه دست دوم دارند، قیمت محصول می باشد. شما اگر قصد خرید کالای دست دوم را دارید بهتر است ابتدا قیمت نمونه نو و دست اول را جویا شوید و سپس با قیمت نمونه دست دوم مقایسه کنید و با توجه به بودجه و شرایطی که کالای دست دوم دارد تصمیم بگیرید،‌ به عنوان مثال فرض کنید که تفاوت کالایی نو با نمونه دست دو آن تفاوت چشم گیری با هم دارند اما از سویی کالای دست دوم دارای کیفیت قابل قبول است، در  این صورت خوب است که دست دوم را تهیه کنید، اما در مقابل اگر که تفاوت قیمت کم باشد و کیفیت نیز بد باشد بهتر است از خرید کالای دست دوم صرف نظر کنید.

۳ ) از سمساری مناسب خرید کنید : شاید در ذهن ما جا افتاده باشد که خرید از سمساری خوب نیست و به گوشمان خوش نیاید ، اما باید بگوییم که امروزه سمساری های بسیار مجلل و بزرگی وجود دارند که حتی شاید کالاهای آنها به دلیل قدمت و یا ارزشی که دارند حتی از نمونه های دست اول نیز کیفیت بالاتر و حتی قیمت بالاتری دارند، پس خوب تحقیق کنید و به این فکر نباشید که خرید کالای دست دوم همیشه بد است، زیرا در برخی مواقع حتی مزیت به شمار می آید. سمساری نیک، یکی از سمساری های آنلاین و معتبر بوده که شما میتوانید وسایل خود را از طریق این وبسایت به فروش رسانید.

سمساری آنلاین

در تهران سمساری های زیادی وجود دارند، همچنین سمساری هایی نیز به صورت آنلاین فعال هستند که به راحتی می توانید از آنها خرید لوازم منزل فوری و یا خرید عادی خود را انجام دهید .

سمساری نیک، سمساری آنلاین در شمال تهران از بهترین سمساری های موجود در تهران است که شما می توانید با خیال راحت به خرید لوازم فوری منزل در تهران بپردازید یا اینترنتی خرید کنید.

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کالای دست دوم خرید لوازم خرید کالای دست دوم خرید کنید سمساری ها مورد نظر قصد خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟

مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جزئیات تخصیص یارانه اعتباری خرید کتاب از این دوره نمایشگاه گفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی ادامه داد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 700 هزار تومان است که از این مقدار420 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 280 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 800 هزار تومان است که از این مقدار  معادل 400 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 400 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد:  یارانه اعتباری خرید کتاب(بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

خلج در پایان گفت: اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذی‌ربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و ...) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از 16 اردیبهشت ماه 1403) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد