Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار جذاب دو تیم هلند و دانمارک با برتری شاگردان لوئیس فن خال به پایان رسید. 

دو تیم هلند و دانمارک در یک دیدار دوستانه به میزبانی هلند در ورزشگاه آمستردام آرنا از ساعت 00:15 بامداد به مصاف هم رفتند. استیون برخواین در این دیدار بریس کرد و هلند با 2 گل دیگر از ناتان آکه و ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی حاشیه امنی برای خود ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب، گلزنی کریستین اریکسنی است که در یورو 2020 خیلی ها را نگران خود کرده بود و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. 

مانند آنچه که انتظار می رفت، هلند بازی تهاجمی و زیبایی را ارائه داد که با شوت ها و موقعیت های زیاد همراه بود و دانمارک در سوی مقابل، فرصت طلب عمل کرد.  لوئیس فن خال در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

اطلاعات بازی بازی دوستانه تاریخ: یکشنبه 7 فروردین 1401 / 27 مارس 2022 ساعت: 00:15 به وقت تهران استادیوم: آمستردام آرنا (هلند) گلزنان هلند: استیون برخواین (16 و 71)، ناتان آکه (29)، ممفیس دیپای (37-پنالتی) گلزنان دانمارک: یانیک وسترگارد (20)، کریستین اریکسن (47)

ترکیب ابتدایی دو تیم

آمار بازی

 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

اخبار داغ 

ژابی آلونسو: شایعات هدایت رئال مادید؟ چیزی برای گفتن ندارم باشگاه استقلال: منتظر برخورد منصفانه فدراسیون با سرمربی پرسپولیس هستیم! فابیلو کاپلو: ما باید سبک آلمانی را الگو قرار دهیم  عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: علی دایی استحقاق هدایت تیم ملی در جام جهانی را دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد

در سال ۲۰۱۶ و در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران توانست با پیروزی برابر پرتغال در ضربات پنالتی برنز جهان را از آن خود کند. به مناسبت نزدیکی جام جهانی فوتسال در شهریور ماه، می‌توانید خلاصه این دیدار را تماشا کنید.

دریافت 84 MB

دیگر خبرها

  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • منتظر محمد مصدوم شد