Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@09:00:16 GMT

خصوصیات هوآوی Mate X۳ فاش شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۵۹۰۹

خصوصیات هوآوی Mate X۳ فاش شد

براساس گزارش‌ها، گوشی جدید هوآوی دارای گواهینامه TENAA است. اوایل این ماه گزارش شد که هوآوی در حال کار بر روی گوشی تاشو میت X ۳ است. امروز، برخی از محققان تکنولوژی مشخصات کلیدی این گوشی را لو دادند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ به گفته مشاور دیجیتال چت استیشن، هواوی میت ایکس ۳ دارای صفحه نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا است؛ و به تراشه Kirin ۹۰۰۰، ۴ G، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و جدیدترین سیستم عامل HongMeng (HarmonyOS) نسخه ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰.۱ مجهز خواهد شد.

اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه Huawei Mate X ۳ به اشتراک گذاشته نشده، اما محقان تکنولوژی ادعا کردند گوشی جدید هوآوی دارای تاییدیه از مقامات TENAA چین است.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که Huawei PAL-AL۰۰ که یک دستگاه ۴G LTE است، پوشش گوشی تاشو Mate X۳ را می‌شکند. متأسفانه، لیست TENAA PAL-AL۰۰ هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. ظاهر صرف این دستگاه در TENAA نشانه خوبی است که راه اندازی آن ممکن است دور نباشد.

سال گذشته، هواوی، میت X۲، ۴G را در ژوئن معرفی کرد و در ماه جولای برای خرید در دسترس قرار گرفت. از این رو، احتمالا Mate X۳، ۴G ممکن است در همان زمان در سال جاری رسمی شود. برای یادآوری، میت X۲ با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی ۹۰ هرتزی OLED، صفحه نمایش ۸ اینچی OLED ۹۰ هرتزی تاشو، تراشه Kirin ۹۰۰۰، دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴.۵۰ ارائه شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواوی گوشی هوشمند تکنولوژی روز فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت