Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ «لیونید لتوتسکی» رئیس کمیسیون امور بین‌الملل پارلمان روسیه (دوما) در سخنانی حمله انتقام‌جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جنوب عربستان را به شدت محکوم کرد.

به نقل از آرتی عربی، رئیس کمیسیون امور بین‌الملل پارلمان روسیه گفت: «حوثی‌ها بار دیگر ذات تروریستی خود را با حمله به زیر ساخت‌های غیر نظامی در جده عربستان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «با نگرانی تمام از حمله جنبش انصارالله حوثی به زیرساخت‌های غیرنظامی جده که زیباترین و پیشرفته‌ترین شهر عربستان سعودی است، مطلع شدم. آن‌ها روند سازنده‌ای در پیش نگرفته و صرفا به بی ثباتی منطقه متمرکز شده‌اند.»

این مقام پارلمانی روسیه در ادامه گفت: «این اتفاقات درستی حمایت روسیه از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در تروریستی خواندن انصارالله را نشان می‌دهد. باید کسانی که این حملات را برنامه‌ریزی و اجرا کردند محاکمه شوند. باید به صورت غیر مشروط از تلاش‌های عربستان سعودی برای حل بحران در یمن و تلاشش برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه حمایت شود.»

 

 

این اظهارات در حالی است که امروز هفتمین سالروز حمله نظامی ائتلاف عربی به رهبری ریاض به یمن است، حمله‌ای که با محاصره همه جانبه همراه شده و تاکنون دهها هزار کشته و میلیون‌ها آواره بر جا گذاشته است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه جمعه از انجام عملیات سوم «شکست محاصره» علیه عربستان سعودی خبر داد. پس از آن منابع خبری گزارش دادند که اطلاعاتی مبنی بر سوختن کامل تاسیسات آرامکو در جده و وقوع آتش سوزی به شکلی بی‌سابقه در دست است. اطلاعات حاکی از آن است که آتش‌سوزی در مخازن و تاسیسات سوخت باعث از بین رفتن کل تاسیسات شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا عربستان سعودی جنگ یمن حمله یمن به عربستان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد