Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی یکی از کارمندان سامسونگ الکترونیکس که در حال سرقت اسرار تجاری و برخی اطلاعات محرمانه در مورد این شرکت بود دستگیر شد.

به گزارش سایت gizmochina؛ این کارمند ممکن است از اطلاعات محرمانه مربوط به فرآیندهای ساخت تراشه عکس گرفته و به کسی ارسال کرده باشد. یکی از سخنگویان شرکت اظهار داشت که این فرد به دلیل نقض قوانین حفاظت از اطلاعات تحت بازجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنوز نوع اطلاعات به خطر افتاده مشخص نیست.

گفته شده، سارق قرار بود این شرکت را ترک کند، اما در حال گرفتن عکس با گوشی هوشمند خود بود که نگهبانان متوجه او شدند و سپس دستگیرش کردند تا  به مقامات امنیتی تحویل  دهند.

طبق یک گزارش رسانه‌ای، کارمند موفق شده بود از صد‌ها اسرار تجاری عکس بگیرد، که نشان می‌دهد او احتمالا این عکس‌ها را برای فروش به یک رقیب می‌گرفت. گفته شده اطلاعات ساخت تراشه ممکن است مربوط به فرآیند‌های پیشرفته تولید نیمه هادی باشد که می‌تواند مربوط به تراشه‌های ۵ نانومتری یا حتی ۳ نانومتری آن باشد. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما متوجه آن شده‌ایم. پیش از این نیز برخی از کارمندان غول فناوری کره برخی از اطلاعات آن را سرقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری ۱۰ میلیون دلاری کارمند سابق اپل از این شرکت باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ سرقت اطلاعات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی