Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از مهر، یوسف بلمهدی، وزیر امور دینی الجزایر با اشاره به اینکه مردم از اینکه ببینند مساجدشان به تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته مجهز است، خوشحال می‌شوند و حساسیت شهروندان به این امر، توجه آنان را به مساجد نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به این امر مهم، مساجد الجزایر برای استقبال از مردم در ماه مبارک رمضان آماده می‌شود و دیدار و ارتباطات افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر انتقال نیرو نیز تاکید کرد که برای کاهش مصرف برق و آب و صرفه جویی در آن، بسیاری از مساجد به آبگرمکن خورشیدی و روشنایی هوشمند مجهز شده اند.

گفتنی است، بسیاری از مساجد الجزایر در طول چند سال گذشته به انرژی خورشیدی مجهز شده اند.

ماه مبارک رمضان در کشور آفریقایی الجزایر از اهمیت زیادی برخوردار است و مسلمانان الجزایری احترام و ارزش زیادی برای این ماه عزیز قائل هستند.

آداب و سنت‌های زیادی که از نسل‌های گذشته برجای مانده هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان در الجزایر به اجرا گذاشته می‌شوند. این ماه نمادی از شادی، برکت و فرصتی عالی برای توبه، بخشش و عبادت است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: الجزایر آبگرمکن خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس

روز نخست ماه می (۱۱ اردیبهشت) به پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه کارگران در سراسر دنیا «روز کارگر» نامگذاری شده است.

به همین مناسبت، علی ملیحی، روزنامه‌نگار با انتشار تصویری روز کارگر را گرامی داشته است.

او در توضیح این تصویر نوشت: "روز کارگر مبارک. کارگر کارخانه ارج هنگام صرف ناهار، سال ۱۳۵۶، عکس از عباس عطار"

منبع: برترین‌ها

tags # تقویم ، حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند