Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:25:15 GMT

توزیع ۵۶۰ تن میوه شب عید در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۱۵۴

توزیع ۵۶۰ تن میوه شب عید در آذربایجان غربی

میرجمال ساداتی گفت: ۴۶۰ تن از میوه توزیع شده پرتقال و ۱۰۰ تن سیب بوده که از سردخانه‌ها به اتحادیه‌های تعاون روستایی جهت توزیع منتقل شده است.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی می گوید: از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۴۴ مرکز توزیع میوه در آذربایجان غربی تدارک دیده شده تا میوه مورد نیاز مردم از جمله سیب و پرتقال به راحتی در دسترس قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۵۴ مرکز از این مراکز توزیع برای ارومیه در نظر گرفته شده است، که ۱۲ اتحادیه تعاون روستایی هم اکنون فعال هستند و سایر مراکز فروش در نظر گرفته شده به علت عدم استقبال بخش خصوصی فعال نشدند.

ساداتی می گوید: نرخ عرضه هر کیلوگرم سیب ۱۱۰ هزار ریال و پرتقال نیز ۱۰۰ هزار ریال است و روند عرضه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

یک هزار و ۱۰۰ تن میوه سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار شب عید در آذربایجان غربی از زمستان سال ۱۴۰۰ ذخیره سازی و به تدریج روانه بازار شده است.

تامین میوه شب عید شهروندان یکی از اقدامات مهم مسوولان استانی است که همه ساله در آذربایجان غربی به تبع سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرتغال سیب ارومیه میوه شب عید آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳