Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-03@07:29:43 GMT

زلاتان: تا بهتر از خودم نبینم بازی می‌کنم/عکس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۱۷۹

زلاتان: تا بهتر از خودم نبینم بازی می‌کنم/عکس



دنیای ورزش تورنتو نوشت:زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه میلان مدعی شد تا در فصول آینده دوباره نیز بازی کند.

قرارداد زلاتان، بازیکن ۴۰ ساله و سوئدی در پایان این فصل با میلان به اتمام می رسد و هنوز تصمیم گیری نهایی در خصوص تمدید و ماندن زلاتان در رختکن روسونری صورت نگرفته است. حالا این بازیکن در مصاحبه ای تاکید کرد تا زمانی که شاهد حضور مهاجمی بهتر از خود نباشد، به حضور در مستطیل سبز ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان گفت: "آینده هنوز نوشته نشده است و من در این مورد برنامه ریزی نمی کنم، پس باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. نمی‌خواهم از فوتبال خداحافظی کرده و بعد به خودم بگویم که می‌توانستم ادامه دهم، زیرا اینگونه تا آخر عمر پشیمان خواهم بود. من می خواهم تا زمانی که می توانم بازی کنم در زمین حضور یابم و واقعیت این است که آنقدر بازی می کنم تا ببینم کسی بهتر از من هست.

من می دانم که این روند یک روز متوقف خواهد شد و من دیگر آن آدرنالین سابق را ندارم. این مشکل برای هر بازیکنی رخ می دهد، زیرا وقتی فوتبال بازی می کنید آدرنالین در شما ترشح می شود. شما هرگز نمی توانید کار دیگری انجام دهید و انگار همه چیز برای ما برنامه ریزی شده است.

ما از خواب بیدار شده، آماده می شویم، تمرین می کنیم، غذا می خوریم و استراحت می کنیم. روز بعد هم همینطور است و ۲۰ سال این کارها را انجام می دهیم. پس وقتی ناگهان با فوتبال وداع کنید، این دستور کار دیگر اجرا نمی شود. پس باید هنگام وداع از فوتبال از صفر شروع کرده و کار جدیدی را آغاز کنید."

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود