Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:25:36 GMT

آمار روزانه فوتی کرونا در استان مرکزی صفر شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۲۰۶

آمار روزانه فوتی کرونا در استان مرکزی صفر شد

دکتر «بهمن صادقی سده»  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آمار متوفیان کرونا در استان مرکزی از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۸۲ نفر رسیده است.

 وی بیان کرد: ۶۶ بیمار جدید کووید ۱۹ بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی شناسایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: ۲۴ نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی سده ادامه داد: ۴۲ نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.

وی تصریح کرد: شمار مبتلایان به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی، به ۱۲۳ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون میزان مراجعات روزانه به بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان سانتر اصلی بیماری ۳۰ نفر و در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) ۷۰ نفر است و روند مراجعات و همچنین مبتلایان کاهشی گزارش شده است.

صادقی سده عنوان کرد: اکنون ۶ کودک بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه مادر بارداری در مراکز درمانی بستری نیست.

وی یادآور شد: با توجه به حجم بالای سفرهای نورورزی و همچنین دید و بازدیدها و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، احتمال شیوع سویه جدید بیماری با عنوان " دلتاکرون" وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: اپیدمی جدید بیماری کووید ۱۹، که ترکیب‌ دلتا و امیکرون است، در کشورهای امریکایی و اروپایی گزارش شده و می توان گفت شدت و شرایط واگیر از سویه دلتا کمتر اما میزان انتشار آن از امیکرون خطرناک‌تر و بیشتر است.  

صادقی سده خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم در سفرها و همچنین دورهمی های نوروزی، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبندی بیشتری داشته باشند تا پس از تعطیلات نوروزی در یکماه آینده مجدد ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان شیوع پیدا نکند.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور