Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:27:30 GMT

۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در تبریز کاشته شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۳۰۵

۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در تبریز کاشته شد

اکبر امجدی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدامات نوروزی این سازمان، افزود:  طبق روال سال های گذشته برنامه های گل کاری در فضاهای سبز سطح شهر توسط عوامل فضای سبز شهر تبریز اجرا شده است.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش جلوه بهاری در فضاهای عمومی تبریز، نصب گلدان بر روی نرده های ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ گلدان بر روی این نرده ها نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، تهیه و نصب ۴۸۰ گلجای و نمادهای نوروزی در نقاط مختلف شهر را از دیگر برنامه های نوروزی این سازمان اعلام کرد، گفت: در این راستا ۵۳ نماد جدید در سطح تبریز و در نقاط مختلف برای ارتقای کیفی و کمی فضاهای عمومی سطح شهر نصب شده است.

امجدی، ادامه داد: ۱۵ سفره هفت سین نیز به همت عوامل سازمان در میادین سطح شهر پهن شده و چهارمین جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های نوروزی نیز با حضور هنرمندان نامی و متبحر برگزار و در آن ۸۳ تخم مرغ نوروزی طراحی و در سطح تبریز جاگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره نوروزی در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی تبریز، یادآوری کرد: این جشنواره به همت این سازمان به مدت ۱۰ روز از دوم تا یازدهم فروردین برگزار می شود.

امجدی، با بیان اینکه شهروندان و میهمانان نوروزی از این جشنواره استقبال خوبی کرده اند، افزود: در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مختلف، از خانواده های شهدای مدافع حرم نیز تجلیل می شود.

برچسب‌ها نوروز 1401 آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز فصل بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 آذربایجان شرقی تبریز نوروز 1401 آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز فصل بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی