Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ریاست سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طی سخنانی با بیان حجم ورودی مسافران به قم در ایام نیمه شعبان و طی روز‌های آغازین سال جدید،گفت: تقارن ایام نیمه شعبان و آغاز سال جدید و نیز عبور مسیر ۱۷ استان کشور از قم، نقش مهمی را در زمینه افزایش حجم تردد‌ها در استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم از افزایش ۳۸ درصدی تردد خودور‌ها در محور‌های ورودی- خروجی قم خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین امسال ۴ میلیون و ۴۵۸ هزار وسیله نقلیه در محور‌های ورودی و خروجی قم تردد داشته اند.

شاهچراغی با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در محور‌های منتهی به استان، گفت: در این آمار شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش ۸ درصدی تصادفات جرحی هستیم.

شاهچراغی گفت: طی این مدت، از جمعیت تقریبی ۹ میلیون نفری که در محور‌های قم تردد داشته اند، نزدیک به ۷ میلیون نفر به قصد زیارت و نیز مراسم‌های ایام نیمه شعبان وارد قم شده اند، که از این تعداد، ۵۷۰ هزار نفر اسکان داده شده اند.

استاندار قم یکی از مزیت‌های مهم و نقطه قوت خدمات رسانی به مردم در ایام نورز امسال را همدلی و هماهنگی کامل بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیلات زائرین دانست و گفت: پیگیری برخی مسائل از مراجع ملی نیز نقش ویژه‌ای در بهبود عملکرد و ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی را به دنبال داشته است.

شاهچراغی یکی از خدمات مهم امسال را ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مسافرین و زائرین در محدوده استان عنوان کرد وگفت: این اقدام ارزنده، اثر بسیار خوبی در راهنمایی، آگاهی بخشی و معرفی خدمات و ظرفیت‌های اسکان و گردشگری داشت.

استاندار قم همچنین با اشاره به افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی قم به دلیل موقعیت خاص آن، خواستار توجه بیشتر دولت به تامین تجهیزات و نوسازی ناوگان امداد و نجات و ایمنی جاده‌های استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور