Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:07:56 GMT

۲ نفر با گذشت اولیای دم در کرج از قصاص نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۴۲۹

۲ نفر با گذشت اولیای دم در کرج از قصاص نجات یافتند

گروه استان‌ها- رئیس شورای حل اختلاف استان البرز از عفو دو فرد محکوم به قصاص در کرج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشش اولیای دم در دو پرونده در استان البرز از قصاص اظهار داشت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به قتلی در سال 96 و دیگری در سال 90 بود که هر دو متهم پرونده پس از سیر مراحل قانونی، با تایید رای صادر شده از دادگاه کیفری یک استان البرز در دیوان عالی کشور به قصاص نفس محکوم شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای قتل و گروگانگیری در هرسین با هلاکت قاتل خاتمه یافت3 عضو یک خانواده در نزاع خانوادگی در تالش گیلان به قتل رسیدندیک سرباز 4 هم‌خدمتی خود را به قتل رساند/ دستگیری قاتل تأیید شدوی با اشاره به اینکه با گذشت اولیای دم در دو پرونده اخیر، دوازدهمین عفو با تلاش شورای حل اختلاف استان البرز از سال 1400 رقم خورد، متذکر شد: تعداد محکومان به قصاص که در ماه مبارک شعبان به زندگی بازگشتند به سه نفر رسید.

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز با اشاره به عفو دو فرد محکوم به قصاص در کرج گفت: خانواده مقتولان با گذشت در این پرونده‌ها جانی دوباره به متهمان به قتل دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، درباره اینکه با توجه با اعلام بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، آیا تصمیم جدیدی در این باره گرفته شده است؟ گفت: رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۸ دیوان عالی صادر شد و پیش بینی شده بود که در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه محکوم علیه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف و عفو شود.

وی افزود: با توجه به همکاری‌هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی‌ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند