Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «مرد بازنده» گفت: همیشه ترجیح می‌دهم آهسته و پیوسته به کار ادامه دهم. دنبال شلوغ کاری نیستم و نمی خواهم که یک روزه به جایی برسم، همیشه برایم مهمترین اتفاق ایستادن در جای درست بازیگری بوده است، همواره از بزرگان این حرفه یاد گرفتم که این موفقیت با تمرین و تلاش و همچنین صبوری ممکن است. 

مهدی زمین‌پرداز در گفت‌وگو با میزان، درباره مسیر بازیگری خود در سالهای گذشته گفت: من از بچگی و از پنجم ابتدایی در کانون بازیگری را شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تحصیلات خود در زمینه بازیگری را ادامه دادم و شروع به تجربه و یادگیری کردم تا بتوانم این راه را به امید خدا به درستی ادامه دهم.

وی در همین رابطه ادامه داد: همیشه ترجیح می‌دهم آهسته و پیوسته به کار ادامه دهم. دنبال شلوغ کاری نیستم و نمی خواهم که یک روزه به جایی برسم، همیشه برایم مهمترین اتفاق ایستادن در جای درست بازیگری بوده است، همواره از بزرگان این حرفه یاد گرفتم که این موفقیت با تمرین و تلاش و همچنین صبوری ممکن است. 

بازیگر فیلم «لاتاری» درباره تمایل خود برای حضور در سینما تاکید کرد: آنچه مشخص است برای من هم مثل همه بازیگران ایفای نقش های سخت و چالش برانگیز جالب بوده است، من سعی می‌کنم از تکرار پرهیز کنم هرچند شاید گاهی مجبور به این تکرار شویم اما تلاش می کنم تا حد ممکن درگیر کلیشه در بازیگری نشوم. 

وی در همین رابطه افزود: خدا را شکر می کنم که تاکنون مسیر نسبت خوبی را در بازیگری پشت سر گذاشته ام، از جایی که هستم راضی ام و البته سعی می کنم تا بتوانم در این مسیر رشد کنم، اما به هیچ وجه عجله ندارم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سینما اینجا کلیک کنید

وی پیرامون حضور در فیلم «مرد بازنده» اضافه کرد: حسام در این فیلم یک آقازاده است، اتفاقی که این روزها زیاد از آن می‌شنویم، به همین واسطه اولین چالش من دوری از برخی کلیشه‌ها نسبت به این واژه بود. 

وی در همین راستا ادامه داد: حسامِ مرد بازنده همیشه پشت پرده بوده و کارها انجام داده و در نهایت همواره به هر طریقی خودش را خلاص می‌کند، به نظرم این نقش در روند فیلمنامه تاثیر زیادی داشته و به نوعی تا جایی که میسر بود به آن پرداخته شده است. 

بازیگر فیلم «مرد بازنده» درباره حضورش در این فیلم افزود: من نمی‌توانم از خودم تعریف کنم اما به واقع از حضور در فیلم «مرد بازنده» رضایت دارم زیرا در اولین گام جلوی دوربین کارگردانی همچون «محمدحسین مهدویان» رفته‌ام و می‌دانم همواره مرا به جای خوبی هدایت خواهد کرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در کارهای مهدویان اگر حتی یک نقش بسیار کوتاه هم باشد اما در کلیت درام و قصه تاثیرگذار است، نقش حسام هم در فیلم «مرد بازنده» از این قاعده مستثنا نیست.

زمین پرداز درباره همکاری با محمدحسین مهدویان اضافه کرد: من افتخار این را داشته ام که همان اولین کار همراه با محمدحسین باشم، خوشبختانه این همکاری همواره ادامه داشته و من گاها به عنوان بازیگر و گاه به عنوان انتخاب بازیگر در کنار وی بوده ام، این تجربه طولانی باعث شده تا ما از هم شناخت خوبی داشته باشیم و برای شخص من همواره این همکاری لذتبخش بوده است. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: وقتی گروه چندین سال همکاری داشته باشد به یک شناخت دقیق می رسد، شناختی که باعث می شود افراد بتوانند از توانایی های یکدیگر به درستی استفاده کرده و در جایگاه درست خود قرار گیرند. مهدویان هم به دلیل شناخت درستی که از ما دارد نقش‌هایی را برایمان انتخاب می کند که در جای درستی قرار گرفته اند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران همین رابطه مرد بازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند

نگاهی اجمالی به بازی ذوب‌آهن و تراکتور مشخص می‌کند که حذف سبزپوشان اصفهانی بیش از مسائل فنی و تاکتیکی، ناشی از کمبود مهره و عدم آمادگی روانی بازیکنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شب گذشته با برگزاری 7 دیدار خاتمه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه یادگار امام مقابل تراکتور به میدان رفت و پس از تساوی یک ـ یک در پایان وقت‌های قانونی در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

دوئل بزرگ حذفی با شکست ذوب‌آهن همراه شد و گاندوهای اصفهانی از صعود به یک‌چهارم نهایی بازماندند. ذوب‌آهن و تراکتور برای دومین بار بود که در دو هفته اخیر مقابل هم صف‌آرایی می‌کردند و سبزپوشان اصفهانی برخلاف بازی فوتبال منطقی و حساب شده‌ای را ارائه داد، اما در نهایت شکست خورد و از صعود جا ماند.

تقابل روز گذشته ذوب‌آهن  و تراکتور تحت تاثیر اتفاقات تقابل قبلی 2 تیم قرار گرفته و دوئل بزرگ حذفی، بازی جذاب و نفس‌گیر از آب درآمد و در نهایت نیز ضربات پنالتی تیم صعودکننده را مشخص کرد.

ذوب‌آهن روز گذشته بیش از هر چیز چوب کمبود مهره و اشتباهات فردی بازیکنانش را خورد و شکست را پذیرفت؛ سبزپوشان اصفهانی در این دیدار نسبت به داشته‌هایشان فوتبال خوبی را ارائه دادند، اما تجربه بالای تراکتوری‌ها در کنار کمبود مهره‌های خلاق، موثر و نداشتن پلن دوم بلای جان تیم ربیعی شد. بازی دو هفته قبل ذوب‌آهن و تراکتور باعث شده بود که هر دو تیم شناخت کاملی از هم داشته باشند، با این حال ذوبی‌ها نتوانستند که از این شناخت دقیق بهره بگیرند و با انتخاب تاکتیک اشتباه به شاگردان مطهری اجازه دادند تا از نقاط ضعف‌شان استفاده و نقاط قوت‌شان را ببندند.

ربیعی روز گذشته تیمش را با آرایش 2_5_3 همیشگی و دو تغییر در ترکیب تیمش به میدان فرستاده و ترجیح داد تا امید لطیفی و مجید علیاری را نیمکت‌نشین کرده و از آذرباد و جواد محمدی استفاده کند. ذوبی‌ها به دنبال ارائه یک فوتبال بسته و واکنش‌گرا بودند و تلاش می‌کردند تا با پوشش منطقه‌ای و بستن عرضه زمین، فضای حرکتی بازیکنان تراکتور به حداقل برسانند و با پرس و قطع توپ‌های مداوم مانع شکل‌گیری قرمزپوشان تبریزی شوند.

ذوب‌آهن در فاز هجومی روی ضدحملات برنامه‌ریزی کرده بود و تلاش داشت تا از فضای پشت مدافعان تراکتور استفاده کند و به گل برسد. سبزپوشان اصفهانی در فاز هجومی تلاش می‌کردند تا با استفاده از  قدرت حفظ و سرعت انتقال توپ بالای زوج محسن آذرباد و اسلامی، خط میانی و دفاع تراکتور را دور بزنند و با نفوذ از کناره‌ها، شوت‌های از راه دور و یا ضربات ایستگاهی، موقعیت‌سازی کنند. اتفاقی که با توجه قدرت بازی تخریبی و درگیرانه حریف در کنار شناخت دقیق تیم مطهری از نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن، عملاً رخ نداد تا در نهایت سبزپوشان اصفهانی شکست را پذیرا شوند.

ذوب‌آهن نیمه اول بازی را خوب شروع نکرد و بازیکنان این تیم در طول 45 دقیقه ابتدایی، به دلیل فشار بالای بازی نتوانستند تمرکزشان را حفظ کنند و مرتکب اشتباهات فردی زیادی شدند و همین امر به تراکتوری‌ها اجازه داد تا در این نیمه اول را به ذوبی‌ها تحمیل کنند و بازی یک طرفه‌ای را به نمایش بگذارند.

واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول

تعویض‌های دقیق ربیعی

یکی از پوئن‌های مثبت ذوب‌آهن در بازی شب گذشته به تعویض‌های ربیعی برمی‌گردد، گلزنی زود هنگام تراکتوری‌ها در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم می‌توانست بازیکنان ذوب آهن را از نظر روحی و روانی دچار فروپاشی کند اما تعویض‌های درست ربیعی جریان بازی را به سود تیمش تغییر داد به شکلی که پوشان اصفهانی در فاصله کمتر از 15 دقیقه گل خورده را جبران کردند و به جریان بازی برگشتند.

یکی دیگر از نکات مثبت نمایش شب گذشته ذوب آهن به دوندگی بالا و پرس مناسب بازیکنان این تیم برمی‌گردد سبزپوشان اصفهانی در طول 120 دقیقه به خوبی فضاهای حرکتی بازیکنان تراکتور را بسته بودند با دوندگی بالا و پوشش منطقه‌ای زمین به شاگردان مطهری اجازه ندادند که بازیشان شکل بگیرد

ذوبی‌های شب گذشته در فاز دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند با وجود آنکه دقایق زیادی از بازی زیر فشار قرار داشتند اما اشتباه فاحش مرتکب نشده‌اند سبز پوشان اصفهانی در فاز هجومی نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردند اما بزرگترین مشکل ذوب‌آهن کمبود مهره‌های خلاق و موثر است.

کمبود مهره‌های خلاق 

ذوب‌آهن ربیعی تیم یک دست و خوبی است که از انسجام تیمی و تاکتیکی مناسبی هم بهره می‌گیرد اما از کمبود مهره‌های خلاق و موثر رنج می‌برد و فاقد مهره‌هایی است که بتوانند در لحظات حساس گره بازی را باز کنند و یا جریان بازی را به سود تیم خود تغییر دهند و همین ضعف باعث شده تا ربیعی تنوع تاکتیکی لازم را نداشته باشد.

از طرفی بازیکنان ذوب‌آهن در زمان زدن ضربات پنالتی تمرکز لازم را نداشتند و همین امر نشان می‌دهد که تیم ربیعی از نظر ذهنی آمادگی لازم برای کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی را نداشته هست.

در مجموع می‌توان گفت حذف ذوب‌آهن بیش از عوامل فنی و تاکتیکی، ناشی از کمبود مهره خلاق برای تغییر جریان بازی و عدم آمادگی ذهنی و روانی بازیکنان است.

تراکتور دلنشین مطهری

در آن سو تیم حمید مطهری  اما فوتبال دلچسب و خوبی را به نمایش گذاشت و هوشمندانه بازی کرد. تراکتوری‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی گرفته بودند، از نظر روحی و روانی زیر فشار شدیدی قرار داشتند و می‌دانستند برای جبران ناکامی‌های اخیرشان باید از سد ذوب‌آهن بگذرند و همین امر انگیزه بالایی به آنها بخشیده بود و در تمام فاکتورهای فنی بالاتر از سپاهان ظاهر شدند. شاگردان مطهری بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشته و با استفاده از قدرت حمل توپ بالای هافبک‌های خود بارها روی دروازه ذوب‌آهن خطرساز شدند. آنها سعی داشتند با دور زدن مدافعان ذوب‌آهن، شوت‌های از راه دور و ارسال‌های عمقی به گل برسند و با استفاده از همین برنامه نیز موقعیت‌های خوبی را به دست آوردند و اگر سوپر واکنش‌های جعفری نبود، تراکتور می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد.

تراکتور در فاز دفاعی تا حدودی متزلزل نشان داد، اشتباهات مدافعان این تیم در جای‌گیری باعث شد که دروازه سرخپوشان باز شود، اما واکنش‌های دقیق پورحمیدی نقطه اتکای مطهری در این دیدار بود و نقش مهمی در پیروزی سرخ‌ها ایفا کرد.

انتهای پیان/170/

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹