Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شریعتی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا پایان روز ۶ فروردین ماه هشت هزار و ۷۸۶ نفر از مجموع موزه‌های خراسان‌جنوبی در شهرستان‌های مختلف بازدید داشته‌اند که در صدر این بازدیدها موزه‌های مجموعه جهانی باغ اکبریه است.

معاون میراث فرهنگی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در مجموع هفت هزار و ۷۱۴ نفر از باغ و عمارت جهانی باغ اکبریه بازدید کردند و که چهار هزار و ۹۴۹ نفر بازدید از موزه‌های این مجموعه ارزشمند داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی منش گفت: در بین موزه‌های مجموعه جهانی باغ اکبریه نیز بیشترین بازدید را موزه باستان شناسی با دو هزار و ۲۰ نفر بازدیدکننده به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه از چند روز قبل موسیقی محلی نیز به مجموع برنامه‌های در نظر گرفته شده برای باغ و عمارت زیبای اکبریه در ایام نوروز افزوده شده است، یادآور شد: ثبت جهانی این مجموعه تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو و برنامه‌هایی چون موسیقی محلی و غرفه‌های صنایع دستی و نمایش‌های روحوضی از مهمترین علت‌های استقبال گردشگران از این مجموعه است.

معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: این مجموعه تاریخی موزه‌های ارزشمندی را در خود جای داده که همواره مورد علاقه گردشگران و هم استانی‌های عزیز بوده است.

کد خبر 5454251

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه گردشگری بیرجند مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز 1401 سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه بارش برف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی استان، از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری