Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ باشگاهی در دنیا با بیانیه نویسی به قهرمانی نرسیده است.

به گزارش مشرق، نادر فریادشیران درمورد بیانیه ‌های اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه هم که با وجود گذشت حدود ۱۰ روز از دربی پایتخت همچنان ادامه دارد است، اظهار داشت: باشگاهی در دنیا را به من نشان بدهید که با بیانیه نویسی در لیگ خودش و لیگ قاره‌اش به قهرمانی رسیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در همه زمینه ها افراط و تفریط می‌کنیم. هوچی‌گری و استفاده از احساسات هواداران در فوتبال ما مد شده و تهمت زدن به تیم‌های دیگر ما را به جریانات سوء کشانده است. درحالیکه خیلی از این مسائل حقیقت هم ندارد.

وی ادامه داد: آقایان فضا را جور بدی هدایت می‌کنند که البته این موارد در فوتبال ما سابقه زیادی دارد. دیده‌ایم دست‌های ناپاکی وجود دارد و برخی بازیکنان حتی به خود ما خیانت کردند. الان هم کار به بیانیه نوشتن رسیده است. شاید این کار برای آنها نتیجه‌ای داشته که مدام بیانیه نویسی را تکرار می‌کنند. در این کار دست خیلی‌ها را از پشت بسته‌ایم و نتیجه‌اش را هم در فضای فوتبال کشور می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

باشگاه‌ها فعال در بیانیه دادن و منفعل در اطلاع رسانی/۴ باشگاه لیگ برتری سایت رسمی هم ندارند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:بیانیه نویسی فقط در فوتبال هرج و مرج ایجاد می‌کند و با این اقدام به نسل جوان فوتبال و طرفداران آسیب جدی وارد می‌شود. اگر با بیانیه نوشتن قرار بود مشکلی حل شود تاکنون این اتفاق رخ داده بود و نمی‌دانم باشگاه ها و مدیران شان از این کار به چه چیزی رسیده‌اند؟ البته بیانیه نویسی فقط مربوط به استقلال و پرسپولیس نیست بلکه کل باشگاه‌های ما با آن درگیر شده‌اند. برخی آقایان نه تنها ادعای باشگاه‌داری دارند بلکه مدعی هستند می‌توانند فدراسیون فوتبال را بچرخانند اما مدام بیانیه می‌نویسند.

فریادشیران اضافه کرد: برای فوتبال کشور به ویژه جوان‌هایی که تحت تاثیر این جریانات قرار می‌گیرند متاسف هستم. طرفداری و علاقه مندی به یک تیم طرفی از ماجرا است اما فریب دادن هواداران جریان مخربی در فوتبال ایجاد می‌کند که نتیجه اش جز مخدوش کردن افکار عمومی و حتی بازیکنان تیم نیست. وقتی یک باشگاه بیانیه می‌دهد از بازیکنش هم در این مورد سوال می‌کنند و جای اینکه تمرکزش روی مسائل فنی،  حضور جدی در تمرینات و اجرای تاکتیک‌ها باشد باید به این فکر کند درمورد بیانیه های تیم خودش و باشگاه رقیب چه بگوید.

وی درخصوص نقش فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی این مجموعه در برخورد با پدیده بیانیه نویسی، توضیح داد: در این اتفاق باید کمیته اخلاق جدی ورود کند زیرا کار غیراخلاقی در فوتبال انجام می‌شود. در زمان ریاست عزیزی خادم و روسای قبلی فدراسیون انتقادات جدی به عملکرد این کمیته داشتم و همچنان هم دارم.

دروازه بان اسبق تیم ملی کشورمان ادامه داد: جای سوال است که چطور کمیته اخلاق در موضوع جدی بیانیه نویسی که احساسات ده‌ها میلیون هوادار را درگیر می‌کند، رفتاری منفعلانه دارد و سکوت می‌کند؟

فریادشیران عنوان کرد: امیدوارم فوتبال ما امسال به جهتی برود که یک مدیر قوی و با درایت به فدراسیون بیاید و به خوبی آن را اداره کند. فوتبال ایران دیگر به مدیرانی که دنبال جادو و شعار هستند نیازی ندارد. باید یاد صفایی فراهانی را گرامی بداریم. اگر مدیریت فوتبال درست شود بساط بیانیه نویسی هم جمع خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت بیانیه نویسی استقلال پرسپولیس فدراسیون فوتبال ناصر فریادشیران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بیانیه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند

رئیس شورای شهر زنجان گفت: با وجود گذشت ۲۰ سال از فعالیت شوراها این نهاد مردمی هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: شوراها نزدیک‌ترین لایه ارتباطی به مردم و از خود مردم هستند و قابلیت ایجاد ارتباط بین مردم و سه قوه را دارند.

وی افزود: در واقع شوراها نه قوه مقننه، نه مجریه و نه قضائیه هستند اما در عین حال نهادی است که بین مردم و قوای سه‌گانه واقع شده است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه با وجود گذشت ۲۰ سال از فعالیت شوراها این نهاد مردمی هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر بودجه کل شورا به اندازه بودجه‌ای نیست که به دفتر یک نماینده مجلس اختصاص پیدا می‌کند.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه بودجه شورا حتی به اندازه حق مشاوره یک پروژه شهرداری هم نیست، افزود: اگر همین سال‌جاری را در نظر بگیریم، طبق بودجه‌بندی برای شورای شهر زنجان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای حق جلسه اعضای شورا و همچنین هزینه‌های جاری در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر زنجان همچنین درباره حق جلسه اعضای شورای شهر نیز گفت: برای این موضوع دستورالعمل‌های مختلفی وجود دارد؛ اما آنچه مسلم است سقف حق جلسه تا ۵۰ ساعت است و از طرفی کارمندان دولت نمی‌توانند به صورت کامل حق جلسه را دریافت کنند.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه سال قبل حق جلسه اعضای شورای در حدود ۱۷ میلیون بود که به ۱۰ میلیون آن‌هم در شرایط کامل کاری کاهش پیدا کرد، گفت: حق جلسه در سال‌جاری هم هنوز ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج عضو شورا می‌توانند حق جلسه در وقت اداری بگیرند، بقیه اعضا چون کارمند هستند در وقت اداری نمی‌توانند حق جلسه بگیرند.

کد خبر 748732

دیگر خبرها

  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد