Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:46:54 GMT

خداحافظی مایک دین داور نامدار انگلیسی در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۹۴۷

خداحافظی مایک دین داور نامدار انگلیسی در پایان فصل

مایک دین، داور ۵۳ انگلیسی تصمیم گرفته است در پایان فصل از حرفه داوری خداحافظی کند.

به گزارش ایمنا، مایک دین در سال ۲۰۰۰ به شکل رسمی وارد دنیای داوری در لیگ برتر انگلیس شد و حالا حدود ۲۲ سال است که از حضور این داور معروف در رقابت‌ها می‌گذرد. مایک دین در این مدت قضاوت بسیاری از دیدارهای مهم را برعهده داشته و اصولاً از او به‌عنوان یک داور کم اشتباه یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماک دین تا به اینجا در ۵۵۳ بازی لیگ برتر انگلیس قضاوت کرده و ۱۱۴ کارت قرمز نیز از جیب خود بیرون آورده است. این داور جذاب انگلیسی به دلیل این که سعی می‌کند کمتر وارد بحث با بازیکنان شود و در لحظات جنجالی به شکل کامل آرامش خود را حفظ می‌کند؛ مشهور است. در واقع همین مسئله باعث شده که در طول این سال‌ها قضاوت بازی‌های مهمی به مایک دین داده شود.

قرار بود مایک دین در پایان فصل گذشته با دنیای قضاوت خداحافظی کند اما هر طور که بود او را متقاعد کردند تا این تصمیم را یک فصل به تاخیر بیندازد تا داورانی که تازه به لیگ برتر تزریق شده‌اند بر تجربیات‌شان افزوده شود.
نهایتاً قرار است مایک دین در پایان این فصل با دنیای داوری خداحافظی کند اما گفته می‌شود که ممکن است همچنان به کار خود به‌عنوان داور ویدئویی ادامه دهد.

نکته جالب اینکه کمیته داوران فوتبال انگلیس طی سال‌های آینده چند داور مشهور دیگر خود مثل آندره مارینر، مارتین اتکینسون، کوین فرند، جان ماس و گراهام اسکات را به دلیل رسیدن به سن ۵۰ سالگی از دست خواهد داد که اتفاق خوبی برای آن‌ها محسوب نمی‌شود.

منبع: خبر آنلاین کد خبر 564141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اشتباهات داوری کارشناسی داوری داور داور انگلیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مایک دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید