Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدار جذاب دو تیم هلند و دانمارک با برتری شاگردان لوئیس فن خال به پایان رسید. 
به گزارش آریا، دو تیم هلند و دانمارک در یک دیدار دوستانه به میزبانی هلند در ورزشگاه آمستردام آرنا از ساعت 00:15 بامداد به مصاف هم رفتند. استیون برخواین در این دیدار بریس کرد و هلند با 2 گل دیگر از ناتان آکه و ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی حاشیه امنی برای خود ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب، گلزنی کریستین اریکسنی است که در یورو 2020 خیلی ها را نگران خود کرده بود و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. مانند آنچه که انتظار می رفت، هلند بازی تهاجمی و زیبایی را ارائه داد که با شوت ها و موقعیت های زیاد همراه بود و دانمارک در سوی مقابل، فرصت طلب عمل کرد.  لوئیس فن خال در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

- اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل آلبانی به پیروزی رسید. اسپانیا و آلبانی در چارچوب بازی های دوستانه ملی به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی اسپانیا در دیداری که 15 دقیقه پایانی آن بسیار هیجان انگیز بود، با نتیجه 2-1 پیروز شد. اسپانیا در این دیدار پس از سال ها در ایالت کاتالونیا بازی کرد. در این دیدار فران تورس و جوردی آلبا، بازیکنان بارسلونا به ترتیب گل اول و پاس گل دوم را ثبت کردند. گل دوم را نیز دنی اولمو، بازیکن محصول لاماسیا به ثمر رساند.

- انگلیس در یک بازی دوستانه مقابل سوئیس با وجود عقب افتادن از حریف خود، در نهایت برنده از زمین خارج شد. در یکی از بازیهای دوستانه تیم انگلیس در خانه به مصاف سوییس رفت و موفق شد با گلهای لوک شاو و هری کین، در شرایطی که با یک گل عقب افتاده بود، حریف را شکست دهد. گل پیروزی بخش انگلیس را هری کین مهاجم شماره 9 این تیم در دقیقه 78 به ثمر رساند. او پس از اینکه داور در بازبینی صحنه مشکوک محوطه جریمه حکم به پنالتی داد، پشت ضربه ایستاد و توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد.
این چهل و نهمین گل ملی هری کین بود که او را بالاتر از گری لینه کر، در کنار سر بابی چارلتون به دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی انگلیس تبدیل کرد. نکته جالب اینکه بابی چارلتون در 12 سال موفق شد این تعداد گل را بزند اما هری کین از سال 2015 یعنی در 7 سال توانسته به این رکورد گلزنی دست یابد. او همچنین 68 بازی ملی انجام داده است. کین شش گل در جام جهانی به ثمر رسانده  و چهار گل نیز در مسابقات یورو 2020 وارد دروازه حریف کرد. او حالا تنها 4 گل تا رکورد 53 گل وین رونی فاصله دارد. این در حالی است که رونی در 120 بازی ملی این تعداد گل را به ثمر رساند و کین فرصت این را خواهد داشت تا رکورد برترین گلزن ملی انگلیس را بهتر از این کند.
انگلیس 0-1 سوئیس؛ امبولو (22): روی ارسال شکیری از سمت راست، امبولو از غفلت وایت و واکر پیترز نهایت استفاده را برد و با ضربه سر دروازه تیم میزبان را گشود.
انگلیس 1-1 سوئیس؛ شاو (1+45): گلگر توپ را به پشت محوطه جریمه فرستاد تا شاو با دور خیز زیاد از راه برسد و با شوت سر ضرب پای چپ خود، حساب کار را 1-1 کند. 
انگلیس 2-1 سوئیس؛ کین (78): ضربه گوئهی پس از کرنر ارسالی گریلیش، شاهد برخورد توپ با دست مدافع سوئیس بود. VAR پس از بازبینی صحنه، یک پنالتی در اختیار سه شیرها قرار داد. کین پشت توپ ایستاد و موفق شد چهل و نهمین گل ملی خود را به ثمر برساند. اوملین با وجود درست تشخیص دادن مسیر توپ، نتوانست مانع از ورود آن به درون دروازه شود. 

- تیم ملی آلمان در یک بازی دوستانه در حالی هر دو طرف دو ضربه پنالتی خود را توسط توماس مولر و یوناتان کوهن از دست دادند، موفق شد در یک تقابل نسبتا راحت با نتیجه 2 بر 0 مقابل اسرائیل به پیروزی برسد.
آلمان 1-0 اسرائیل؛ کای هاورتز (36): با ارسال داوید رائوم از روی نقطه کرنر، کای هاورتز به زیبای با ضربه سر گل اول آلمان را به ثمر می‌رساند.
آلمان 2-0 اسرائیل؛ تیمو ورنر (1+45): در یک ضربه ایستگاهی از خطای گرفته شده به نفع آلمان در پشت محوطه اسرائیل، تیمو ورنر با یک بغل پا، ارسال هوشمندانه گوندوغان را تبدیل به دومین گل آلمان در این بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلند دانمارک اریکسن سوئیس انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد