Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت داشته باشند، گفت: با توجه به اینکه در فصول گرم سال قرار داریم، علاوه بر اینکه سیستم تهویه مدارس باید مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان با باز گذاشتن در و پنجره ها از هوای آزاد نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح ویژه ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان در مشارکت دولت و خیرین نیز باید به جد اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد که فرمانداران هر چه سریع تر اماکن مورد نظر را شناسایی و اعلام کنند.

عبداللهی با اشاره به وضعیت البرز در خصوص کرونا، گفت: اکنون شهرستان ساوجبلاغ در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند ولی با توجه به اینکه سویه های جدیدی از کرونا در سایر کشورها مشاهده شده، نمی‌توان پایداری این شرایط را تضمین کرد.

وی افزود: ۹۴ درصد مردم استان دوز اول واکسن، ۸۹ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌دند که باید این روند با آگاهی بخشی و اقناع سازی مردم همانند اوایل شیوع کرونا تسریع شود.

استاندار البرز گفت: تعداد سفرهای داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی بسیار قابل توجه بوده از این رو باید آمادگی لازم را برای مواجهه با موج های احتمالی شیوع کرونا داشته باشیم.

وی افزود: کرونا همچنان وجود دارد و نباید با عادی انگاری و تعلل در واکسیناسیون، سلامت خود و جامعه را به خطر اندازیم.

عبداللهی گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را از سویه‌های جدید و خطراتی که با عادی انگاری و عدم واکسیناسیون آنها را تهدید می کند، با خبر کنند.

وی اظهار کرد: در این راستا ائمه جمعه و جماعات و فضاهای تبلیغاتی شهر نیز تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی به مردم دارند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز کرج البرز استاندار البرز مدارس دانشگاه کرونا میکرون سویه جدید موج جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز