Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: پارسال ۱۱۶ هزار پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان وارد و ۴۱ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی به عملکرد شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان گرگان و گنبد اشاره کرد و اظهار داشت: در سالی که گذشت بیش از هزار پرونده در شعب حل اختلاف ویژه زندان منجر به صلح و سازش شدند و همچنین 336 زندانی نیز از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان گلستان هم گفت: برای دسترسی راحت مردم به مسئولان قضایی و طرح درخواست‌ها و مشکلاتشان در سال گذشته مسئولان عالی قضایی استان گلستان ملاقات‌های مردمی متعددی برگزار و چهره به چهره با مراجعان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران: 88 درصد اراضی استان دارای سند کاداستری شدندرئیس کل دادگستری مازندران: 3 هزار و 625 متر مربع از اراضی ملی در تنکابن آزاد شدهشدار دادگستری به اخلالگران نظم و آرامش در چهارشنبه آخر سال/ در بازاداشت خواهید ماند

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در سال گذشته با بیش از 2 هزار نفر از مراجعه کنندگان دیدار داشته‌ام گفت: در این دیدار‌ها مشکلات شهروندان بررسی و دستورهای لازم برای برطرف شدن مشکل آنان صادر شد.

وی درباره دیدارهای مردمی دادستان مرکز استان و سایر مسئولان قضایی استان گلستان بیان کرد: سال گذشته دادستان مرکز استان گلستان با 2 هزار و 112 نفر، روسای حوزه‌های قضایی با بیش از 23 هزار نفر و دادستان عمومی انقلاب شهرستان‌ها نیز با بیش از 18 هزار نفر دیدار کردند.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان کل دادگستری حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان