Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری گفت: این نهاد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به آنان، برای رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند. 

او با بیان اینکه ۴۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، می گوید: از این تعداد ۱۷ هزار زنان سرپرست خانوار هستند که ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری با بیان اینکه این نهاد حمایتی پارسال با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ۶ هزار و ۲۶۰ مورد طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد اجرا شد، گفت: در این زمینه ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات داخلی و منابع بانکی به مددجویان پرداخت‌شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اجرای طرح راهبران شغلی برای مددجویان کمیته امداد به‌عنوان یکی از برنامه‌های این نهاد است که این طرح یکی از راهبرد‌های کارآفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است که در این خصوص ۲ هزار و ۵۶ مورد راهبری شغلی برای مددجویان ایجادشده است.

او ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب، و معرفی زنان بی‌سرپرست روستایی برای دریافت وام خوداشتغالی را از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی