Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:51:06 GMT

کرونا جان کودک ۵ ساله کاشانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۲۲۷

کرونا جان کودک ۵ ساله کاشانی را گرفت

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کرونا جان کودک ۵ ساله کاشانی را گرفت، گفت: ۹ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان‌، خوشبختانه با بهبود شرایط کاشان  در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما این موضوع نشان از آن دارد که ویروس کرونا در منطقه کاشان همچنان جولان می‌دهد و از پیک ششم کرونا نیز عبور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته شش بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند، اظهار داشت: از این تعداد پنج بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده و بیماری نیز در بیمارستان سیدالشهداء بستری نشده و یک بیمار نیز در بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل بستری شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمار بستری شده در کاشان بیمار با حداقل دو و حداکثر 82 سال سن دارد، افزود: در شهرستان آران و بیدگل نیز بیمار با 47 سال سن به عنوان بیمار حاد تنفسی بستری شده است.

دلاوری با بیان اینکه تاکنون 31 بیمار حاد تنفسی در دو مرکز درمانی شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد 20 بیمار در شهرستان کاشان و 11 بیمار نیز در شهرستان آران و بیدگل بستری شدند و از تعداد کل بیماران بیماری نیز به صورت موقت بستری نشدند.

وی از بستری 10 بیمار حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه در دو مرکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار خانم پنج ساله در شهرستان کاشان جان خود را از دست داده است.

دلاوری با بیان اینکه تعداد موارد مثبت جدید کرونا طی 24 ساعت گذشته در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به 9 مورد می‌رسد، تصریح کرد: تعداد مراجعان به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی 24 ساعت گذشته تعداد 23 بیمار به کلینیک حاد تنفسی مراجعه کرده و تاکنون شش هزار 960 نفر نیز در بخش بستری موقت پذیرش شدند.

یک مورد فوت ناشی از کرونا در ایلام/ تعداد مبتلایان در روزهای اخیر افزایش یافته استگرمسار آبی شد/ 21 مبتلای جدید کرونا در استان سمنان ثبت شدواکنش استاندار بوشهر به حضور قابل توجه مسافران نوروزی/ احتمالا مبتلایان کرونا ‌افزایش یابد + فیلم

وی ضمن تأکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد: از تمامی شهروندان درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آران و بیدگل بستری طی 24 ساعت گذشته بستری شده حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد