Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی اسپانیا با حمایت هواداران کاتالان در کورنیا توانست مقابل آلبانی پیروز شود

شب گذشته شاگردان لوئیز انریکه در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی آلبانی با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

طرفداری | دیدار دوستانه شب گذشته اسپانیا و آلبانی در استادیوم کورنیای شهر بارسلونا برگزار شد که با گل دقیقه نود دنی اولمو، لاروخا توانست یک پیروزی سخت به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این مسابقه در خصوص برگزاری بازی در شهر بارسلونا و حمایت هواداران کاتالان صحبت کرد:

اگر در چنین جو و فضای خاصی پیروز نمی‌شدیم، خیلی اذیت می‌شدم. مسابقه‌ای را به خاطر ندارم که هواداران این چنین تعیین‌کننده بوده باشند. از بازی کردن در شهر بارسلونا بسیار لذت بردیم و 18 سال بود که تیم ملی اسپانیا در بارسلونا بازی نکرده بود. از این رو صبر کردن برای بازی در این‌جا می‌توانست غیرممکن باشد.

اخبار داغ 

درخواست عجیب آرژانتینی‌ها؛ سفر قلب دیگو مارادونا همراه با تیم ملی به جام جهانی قطر ایران فرمانروای مطلق مقدماتی جام جهانی در آسیا کری خوانی جالب هواداران سوئیس با صعود نکردن ایتالیا به جام جهانی / عکس جواب استقلال به بیانیه پرسپولیس: 4 خط نوشتیم، 40 خط جواب دادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • بحران در کاتالان