Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای تدارکاتی فوتبال با پیروزی تیم‌های ملی‌ انگلیس، اسپانیا، فرانسه و هلند همراه شد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال قاره‌های‌ مختلف در قالب‌ دیدارهای تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های انگلیس، اسپانیا، فرانسه و هلند مقابل حریفان به برتری رسیدند. تیم‌ ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی‌ شهر لندن در حالیکه‌ با یک گل از سوییس عقب بود با گل‌های "لوک‌ شاو" و "هری کین" به پیروزی دو بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسپانیا مقابل آلبانی به سختی با گل دقیقه ۹۲ "دنی اولمو" صاحب برتری دو بر یک شد."فران تورس" دیگر گل ماتادورها را به ارمغان آورد.  فرانسه در ورزشگاه "ولودروم" بندر مارسی‌ میزبان ساحل‌عاج‌ بود و این حریف سخت‌کوش‌ را دو بر یک شکست داد. هلند در ورزشگاه "یوهان‌ کرایف" شهر آمستردام در پایان دیداری جذاب مقابل دانمارک به پیروزی چهار بر دو رسید. "اریکسن" هافبک سرشناس‌ دانمارک که در جریان یورو ۲۰۲۰ دچار عارضه قلبی شد و مدت‌ها از میادین‌ دور بود از دقیقه ۴۶ وارد زمین شد و گل دوم تیمش را ثبت کرد. نتایج دیدار بدین شرح است: اسپانیا ۲ - آلبانی یک هلند چهار -  دانمارک دو انگلیس ۲ - سوییس یک بوسنی صفر - گرجستان یک فرانسه ۲ - ساحل‌عاج‌ یک کرواسی یک - اسلوونی‌ یک فنلاند یک - ایسلند یک هند صفر - بلاروس سه ایرلند ۲ - بلژیک ۲ قطر ۲ - بلغارستان یک انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دیدار تدارکاتی انگلیس سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک