Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:19:36 GMT

ترافیک در راه‌های استان سمنان روان و سبک است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۵۴۱

ترافیک در راه‌های استان سمنان روان و سبک است

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با روز یکشنبه شاهد کاهش حجم تردد در راه‌های استان سمنان هستیم، بیان کرد: ترافیک در راه‌های استان سبک و البته روان گزارش شده و تنها در ورودی و خروجی شهرها اندکی تراکم خودرو دیده می‌شود همچنین به دلیل اوج آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی، لاین بازگشت از مشهد به سمت تهران نیز طی روزهای اخیر با ترافیک نیمه سنگین روبرو بود که امروز از میزان تردد خودروها کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی بازگشت خود را از مشهد و دیگر شهرهای محور کریدوری شرق به غرب در محدوده استان سمنان به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند تا درگیر ترافیک سنگین نشوند، افزود: برنامه ریزی برای سفر و طی راه توسط مسافران نوروزی یکی از مهمترین عوامل تضمین کننده سفر ایمن برای رانندگان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه واژگونی بیشترین عامل تصادفات رانندگی در استان و مجروح و فوت شدن راکبان وسیله نقلیه می‌شود، ابراز داشت: استراحت کافی به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی از جمله مهمترین توصیه‌های پلیس راه به رانندگان و مسافران نوروزی محسوب می‌شود.

کبیری با بیان اینکه استفاده از کمربندی ایمنی از دیگر تأکیدات ما به رانندگان و راکبان وسایل نقلیه است، افزود: رعایت سرعت مطمئنه و همچنین فاصله طولی در کنار استراحت به دلیل فاصله زیاد بین شهرهای استان سمنان و همچنین فقدان جلوه‌های بصری، از دیگر توصیه‌های ما به مسافران است.

کد خبر 5454343

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت راهها پلیس راه استان سمنان سید تقی کبیری مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز 1401 سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور بارش برف خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه