Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:11:36 GMT

گام های بهتری برای بهبود کیفیت راهیان نور برداشته می شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۵۶۳

گام های بهتری برای بهبود کیفیت راهیان نور برداشته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در سفر به خرمشهر به منظور بازدید و بررسی وضعیت شلمچه، روند سفر و حضور کاروان‌های راهیان نور را در کربلای ایران از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در ارتباط زنده تلویزیونی با بیان نقش شهدا در سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد: گام‌های بهتری می‌توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور راهیان نور برداشت، که این هدف ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دو سال تأخیر عطش دوباره ای در مردم به وجود آورده و اکنون شاهد حضور گسترده راهیان نوری هستیم که این مناطق را بسیار ارزشمند می‌دانند.

وی با بیان اینکه راهیان نور با درک بالایی از اینکه خاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی است که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند، بیان کرد: حضور شهدا در این مناطق احساس می‌شود.

سردار حسین سلامی گفت: با بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دل‌ها، امروز احساس می‌کنم روح حاج قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند چرا که اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

وی افزود: این خاک و این سرزمین شهدای بزرگ نیاز دارد تا جاودانگی و قدر واقعی آن دانسته شود.

کد خبر 5454357

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردوهای راهیان نور مرز شلمچه مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز 1401 سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور بارش برف خطبه های نماز جمعه راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیان پهلوان‌افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در مراسم تجلیل از شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا در جامعه به‌ویژه مراکز علمی و دانشگاهی را ضرورت برشمرد و اظهار کرد: ذهن خاکیان از درک عمیق مفاهیم بلندی که در وصف شهدا آمده عاجز و ناتوان است به تعبیر آیه شریف قرآنی شهدا نزد پروردگار خود به ارتزاق می‌پردازند که این نکته بیانگر ارتباط عمیق شهید با ذات حضرت حق‌تعالی است.

وی با تجلیل از ایثارگری‌ها و رشادت‌های خالصانه شهیدان دانشگاهی عنوان کرد: شهدای دانشجو مایه آبرو و افتخار دانشگاه و دانشگاهیان هستند که با بصیرت مثال‌زدنی و از روی اعتقاد خود از پشت میز‌های درس به خاک‌ریز‌ها رفتند تا به دنیا نشان دهند که دانشجویان این مرزوبوم تا پای جان بر سر آرمان‌ها و اهداف مقدس خود می‌ایستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به ۶ شهید دانشجو در این واحد دانشگاهی بیان کرد: شهیدان دانشجو کسانی هستند که با احساس مسئولیتی که داشتند از همه دلبستگی‌های دنیوی و شور و شعف عالم جوانی دل کندند و برای هم‌سالان و هم‌وطنان خود امنیت و آرامش را ایجاد کردند.

پهلوان‌افشاری گفت:‌ یکی از رسالت‌های مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن و طنین‌انداز کردن رایحه دل‌انگیز شهدا در فضای دانشگاهی است بر همین اساس بر خود فرض می‌دانیم تا با تجلیل و تکریم از خانواده شهدا با شهیدان تجدیدعهد کرده و یاد شهدا را به‌صورت علمی در محیط‌های دانشگاهی زنده نگه‌داریم.

به گزارش آنا،‌ دانشجویان شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک عبارتند از: شهید ولی‌الله قمی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت پنجم مرداد ۱۳۶۷ عملیات مرصاد)، شهید عابدین هداوند خانی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت۲۴ دی ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵)، شهیده منصوره تاجیک رشته آموزش زبان انگلیسی (تاریخ شهادت۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ دیاله عراق- انتحاری)، شهید حسین حسین زاده دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت۳۰ دی ۱۳۹۵ حادثه پلاسکو)، شهید سجاد زبرجدی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت هفتم مهر ۱۳۹۵ حلب سوریه)، شهید سعید خواجه صالحانی دانشجوی رشته برق صنعتی (تاریخ شهادت چهارم فروردین ۱۳۹۶ قمحانه سوریه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود