Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» توسط رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از این اثر سینمایی خبر داد.

آقای جبلی در یادداشتی نوشت که رهبر انقلاب عصر دیروز جمعه، این فیلم را تماشا کرده و نکات زیر را در تقدیر از آن بیان نموده‌اند: 

فیلم «موقعیت مهدی» عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پر از نکته‌های دقیق و روایت درست. این فیلم شخصیت شهیدان باکری خصوصاً محور فیلم که «آقامهدی» است را به درستی و با ظرافت، تصویر و روایت کرده است. زاویه‌ی روایت فیلم هم ابتکاری بود؛ خاصّه با محوریت خانه و خانواده.

برخی قسمت‌های فیلم مانند «مواجهه آقامهدی با خانواده بعد از شهادت آقاحمید و برنگشتن پیکر برادر»، «من مهدی باکری نیستم» و یا «روایت شهادت خود آقامهدی باکری» پر از نکته است. البته از این نکات قابل تأمل در فیلم فراوان است؛ شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد. 

 این فیلم از آن فیلم‌هایی است که آدم دوست دارد تا تمام شد، دوباره آن را ببیند. از تمام عواملِ دست‌اندرکارِ ساخت این اثر بسیار خوب، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم، باید تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 666395 برچسب‌ها فيلم سينمايى رهبر معظم انقلاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فيلم سينمايى رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر