Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی زاده در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به کاهش محدودیت‌ها، افزایش سفر‌ها قابل پیش بینی بود و دستگاه‌هایی که عضو ستاد سفر بودند می‌توانستند با برنامه ریزی مناسب، بهتر از این عمل کنند.   او با ابراز تاثر از تصادف ها و حوادث چند روز گذشته در جاده های استان می گوید: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط جغرافیایی خاص خود در زمینه جاده فقیر و استان در حال توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حاجی زاده با انتقاد از طولانی شدن برخی طرح ها گفت: بهره برداری از طرح پاتاوه-دهدشت ۲۷ سال طول کشیده و همچنان مشکلات خود را دارد و طرح جاده یاسوج-اصفهان ساخته شده، ولی ایمن سازی نشده و باید دوباره ایمن سازی شود.   به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند که باید در خصوص آن‌ها تصمیم گیری شود.   حاجی‌زاده همچنین جاده‌های غیراستاندارد، سرعت زیاد و خودرو‌های غیراستاندارد را از علل افزایش تصادف ها در جاده‌های استان دانست.   او می گوید: اولویت اول در جاده‌های استان گذاشتن نیوجرسی در نقاط حادثه خیز و استاندارد کردن جاده‌ها است.   حاجی زاده با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی تردد‌ها در جاده‌های استان گفت: روز گذشته تردد در جاده‌های استان ۱۱۱ درصد افزایش یافته است.   او از اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و می گوید: از این میزان اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به حوزه راه اختصاص یافته که ۲۵۰ میلیارد تومان آن به حوزه راهداری و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای حذف نقاط حادثه خیز اختصاص داده شده است.   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این جلسه گفت: بیشترین تردد را در روز گذشته در استان ثبت کردیم که افزایش ۱۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.   محمدی به تصادفات جاده‌ای هم اشاره کرد و می گوید: تاکنون ۱۴۹ تصادف در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش داشته است.   او با بیان اینکه تاکنون در تصادفات نوروزی ۶۶ تن مصدوم شدند گفت: این آمار در مدت مشابه پارسال ۵۰ مورد بوده که افزایش ۳۲ درصدی داشته است.   به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۵ تن جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه پارسال ۳ تن بود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مسافران نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده های استان مدت مشابه پارسال میلیارد تومان حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد