Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:42:19 GMT

تصادف در داراب ۴ کشته به دنبال داشت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۸۳۱

تصادف در داراب ۴ کشته به دنبال داشت

ایسنا/فارس وقوع حادثه‌ای دیگر در محور حادثه خیز داراب به بندرعباس، چهارنفر کشته و چهارنفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان فارس یکشنبه ۷فروردین ضمن تائید این خبر، به خبرنگاران گفت: حادثه ساعت ۱۹ و ۵۸ دقیقه شامگاه شنبه ۶ فروردین به وقوع پیوست.

محمدجوادمرادیان توضیح داد: این حادثه براثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و بلافاصله بعد از اعلام حادثه، ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس فارس خاطرنشان کرد که هر چهارفوتی این حادثه سرنشینان پراید بودند که سه نفر قبل از رسیدن اورژانس فوت کردند و یک نفر بیمارستان حان باخت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسحاقی، فرمانده پلیس راه داراب نیز در این خصوص علت وقوع حادثه را انحراف به چپ پراید اعلام کرد.

طی ۳ روز گذشته بر اثر حوادث رانندگی در محورهای داراب به فسا و داراب به بندرعباس، ۱۰ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

اگرچه عامل انسانی در بروز این حوادث نقش اصلی را دارد اما تعلل در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ارتقاء ایمنی جاده‌های مختلف خصوصا محورهای ترانزیت و پرتردد، در محل اتصال فارس با استان‌های جنوبی، منجر به افزایش آمار و تشدید شدت حوادث جاده‌ای شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس فارس بندرعباس تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت