Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح که از ۲۸ اسفندماه پارسال آغاز شده خدماتی نظیر راهنمایی مسافران، راهنمایی مسافران به نقاط ایمن، آموزش مهارت های اولیه امداد، فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و سایر خدمات بشر دوستانه به مسافران ارائه می شود.

وی افزود: در این طرح ۱۸۳ نفر روز از جوانان عضو این جمعیت بکارگیری شده و در این طرح به مسافران خدمت ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، هدف از اجرای این طرح ملی را مشارکت اعضای جوان و فعال سازمان جوان جمعیت هلال احمر در فعالیت های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسوولیت پذیری اجتماعی، ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تامین نشاط جمعی عنوان کرد.

اکبری از امدادرسانی هلال احمر ایلام به مسافران نوروزی در این ایام خبر داد و گفت: در مجموع ۳۲ تیم در قالب ۱۰۸ امدادگر بکارگیری شده است.

وی اضافه کرد: ۱۹ پایگاه ثابت و موقت با بکارگیری ۱۸ دستگاه امبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی ست نجات و یک فروند بالگرد در طرح امداد و نجات نوروزی در حالت آماده باش هستند.

برچسب‌ها نوروز 1401 ایلام امداد و نجات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 ایلام امداد و نجات نوروز 1401 ایلام امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد