Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@18:21:26 GMT

حوادث هفته اول عید در کرج بدون فوتی گذشت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۹۶۵

حوادث هفته اول عید در کرج بدون فوتی گذشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حوادث هفته اول نوروز ۱۴۰۱ بدون فوتی و با ۹ نفر مصدوم سپری شد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای نوروز سال جاری، ۷۲ عملیات حریق و ۱۱۸ عملیات نجات انجام شد و در این بازه زمانی آتش‌نشانان در ۳۷ نقطه از شهر مستقر شده بودند تا در مواقع لزوم سریع‌تر به محل حادثه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۹۷ نفر در عملیات‌های نجات نیروهای سازمان آتش‌نشانی نجات یافتند، افزود: ۸۵۶ نیرو در عملیات‌های یادشده حضور داشتند و مدت زمان این عملیات‌ها بیش ۵۵۱ ساعت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با ابراز خرسندی از اینکه حوادث هفته اول عید در کرج بدون فوتی گذشت، ادامه داد: شهروندان در صورت بروز آتش‌سوزی و وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

کد خبر 564121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني کلانشهر کرج شوراي شهر حوادث شهرداری کرج کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل