Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه در دیدار نوروزی با فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری با تبریک آغاز سال جدید و بهار ۱۴۰۱، افزود: رهبر معظم انقلاب رضایت خود را از حضور مدیران ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اول فروردین امسال در منطقه هزار جریب در شرق مازندران و بررسی مشکلات این منطقه اعلام داشتند و از این بابت بسیار خوشحال هستیم که مازندران اولین استانی است که توانسته در قرن و سال جدید قلب رهبری را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مدیران در هر دستگاه اجرایی که مسوولیت دارند باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند و دستگاه‌های اقتصادی باجدیت برای رونق تولید با محوریت دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی بکوشند.

حسینی‌پور تصریح کرد: در سال جاری برای اجرای طرح‌های دانش بنیان باید تلاش کنیم و سال ۱۴۰۱ برای مازندران ویژه است و به دور از هرگونه شعارزدگی، باید در عمل برای تحقق راهبرد شعار سال بکوشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد : همه دستگاه‌ها باید با به کارگیری مراکز دانش بنیان برای توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال استان بکوشند و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول فروردین خودشان، مطالب بسیار ارزنده در ارتباط با لزوم رونق بخش کشاورزی و دیگر حوزه اقتصادی بیان کردند که باید دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون برای تحقق این رهنمودها برنامه داشته باشد و استانداری هم فصل به فصل عملکرد دستگاه‌ها را نظارت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین مدیران با اجرای دقیق شعار سال، اعتبارات استانی خود را دریافت خواهند کرد و اگر مدیری نتواند برای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهد دیگر نمی‌تواند در مازندران در مسوولیت مدیریت فعالیت کند.

استاندار مازندران گفت : تمام فرمانداران با مراکز دانشگاهی و دانش بنیان ارتباط برقرار کنند و باید در عمل و نه در شعار برای گره گشایی از مشکلات مردم اقدام شود.

وی افزود : برای ما عید واقعی زمانی است که در مازندران دیگر خبری از فقر، گرانی، اعتیاد و آسیب‌های مختلف اجتماعی نباشد و زمانی خوشحال خواهیم بود که هیچ پدر و سرپرست خانواده‌ای شرمنده زن و بچه خود نباشد.

حسینی‌پور با بیان این که، مازندران ظرفیت‌های بسیاری خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد که باید آن را شکوفا کرد، خاطر نشان کرد: برای توسعه این دیار همه ما باید بیش از پیش در تلاش باشیم.

وی با اشاره به این که، در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران تمام دستگاه‌های اجرایی زحمت کشیدند و این سفر با کمترین حاشیه انجام شد، گفت: حضور آیت الله رئیسی در مازندران برکات زیادی داشت و چند روز بعد از سفر، تخصیص اعتبارات آغاز شد و خبرهای خوبی  از تکمیل بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی به گوش می‌رسد.

لزوم شکوفایی ظرفیت روستاهای مازندران

حسینی‌پور با بیان این که مازندران فقط مناطق شهری نیست بلکه باید به فکر روستاها و مناطق محروم باشیم، اظهار داشت : برای شکوفایی بیش از پیش ظرفیت مناطق روستایی استان تلاش شود و مسوولان ارشد مازندران برای تحقق این امر برنامه دارند.

استاندار مازندران تصریح کرد: از مدیران میدانی که با عزم و اراده پولادین برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش می‌کنند، حمایت می‌کنیم و مدیران از زیرمجموعه‌های خود سرکشی کنند و تمام کارشناسان خود را برای توسعه استان فعال کنند.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات مردم استان را حل کنیم و با تلاش مدیران و عنایت پروردگار برنامه‌های زیادی را برای توسعه مازندران در سال جدید داریم.

وی اضافه کرد: مسئله‌ای که این روزها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه باشد آن است که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و همواره خیران به نیازمندان در این ماه مبارک توجه داشتند و باید امسال هم بسته‌های معیشتی را بدست نیازمندان در مازندران برسانیم.

استاندار مازندران گفت: کار مهم کمک به نیازمندان برای امسال هم با مدیریت بهتر ادامه یابد چراکه این بسته‌ها در ماه‌های اخیر به صورت نامنظم در اختیار نیازمندان قرار می‌گرفت و در ماه مبارک رمضان امسال این خدمات به گونه‌ای ارایه شود که این بسته‌ها به تمام خانواده‌های نیازمند برسد.

برچسب‌ها نوروز 1401 سید محمود حسینی پور نوری مازندران اشتغال زایی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 مازندران نوروز 1401 مازندران اشتغال زایی دانش بنیان ها استاندار مازندران دستگاه های اجرایی دانش بنیان برای توسعه حسینی پور دستگاه ها برای تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی