Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@08:42:44 GMT

مدل های جدید درب ورودی ساختمان مسکونی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۱۵۱

مدل های جدید درب ورودی ساختمان مسکونی

امروزه به دلیل پیشرفت در حوزه‌های مختلف ازجمله ساختمان‌سازی و تجهیزات جانبی آن و نیز علاقه مردم به استفاده از وسایل مدرن و شیک درب­های مختلف با رنگ و طرح های جذاب روانه بازار شده تا همگی با توجه به سلیقه، رنگ و دیگر اجزای ساختمان بتوانند انتخابی شایسته داشته باشند و از خرید خود لذت ببرند.

شما عزیزان هم اگر مایل به خرید درب علی‌الخصوص درب ورودی ساختمان خود هستید، می­توانید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید در این زمینه را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب­های فلزی، انتخاب معماران کشور

درب­ها امروزه از جنس­ و طرح های مختلفی ساخته می­شود؛ که به نیاز مشتری و نوع ساختمان بستگی دارد. البته بیشترین نوع درب که به فروش می­رسد و مورد تقاضای بسیاری از معمارها است درب فلزی بوده، چراکه از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. و بالطبع عمر طولانی­تری نیز داشته و در هر نوع شرایط آب و هوایی قابل‌استفاده است.

این‌گونه درب­ها برای بسیاری از ساختمان­ها نظیر باغ، ویلا، آپارتمان، حیاط و... کاربرد داشته و علاوه بر استحکام، طرح­های مختلفی به خود گرفته و باعث جذابیت بیشتر ورودی ساختمان­ها می­شود. امروزه درب ورودی بسیار متنوع شده و انواع طرح‌های درب ورودی ساختمان در مدل‌های کلاسیک و مدرن موجود می‌باشد. که می‌توانید با توجه به نمای بیرونی ساختمان، درب بی‌نظیری را انتخاب کنید.

درب پایون با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در صنعت درب برش لیزری با متریال های با کیفیت و رنگ الکترواستاتیک طراحی و تولید می کند. همچنین به دلیل یکپارچه بودن، امنیت را تضمین می کند. به صورت کلی درب پایون به دلیل داشتن طرح های مختلف، امنیت بالا، زیبایی و امتیازات دیگر طرفداران زیادی دارد.

درب ورودی و اثر آن بر نمای ساختمان

اولین چیزی که نگاه افراد را به ساختمان جلب می­کند، درب ورودی ساختمان بوده که بهتر است دربی محکم و شیک انتخاب شود تا علاوه بر زیبایی خیره­کننده و چشم‌نوازی که به همراه دارد بر قیمت ساختمان نیز اثر مثبتی داشته باشد.

 بهترین انواع درب برای قسمت ورودی، درب­های فلزی و آهنی هستند که در طرح های مختلف با توجه به خواسته افراد ساخته و عرضه می­شوند. این درب­ها علاوه بر طرح­های گوناگون، از استحکام و امنیت بالایی نیز برخوردارند. برای رنگ کردن این نوع درب­ها از تکنولوژی رنگ کوره­ای بهره برده شده تا علاوه بر براق شدن بتوانند در هر نوع شرایط جوی مقاوم باشند و عمری طولانی­تر را سپری کنند.

درب­های فلزی به‌صورت دولنگه برای ماشین رو ویلا و انواع ساختمان، تک لنگه برای ورودی نفر رو و یک و نیم لنگه برای ورودی انواع ساختمان­ها کارایی دارند و می­توانند بر خاص بودن ساختمان بیفزایند.

درب­های ورودی پارکینگ به دلیل ورود و خروج اتومبیل باید در راستای مستقیمی قرار بگیرند و از طرفی اگر فضای بیرونی ساختمان دارای درختانی بلند باشد بهتر است ارتفاع درب نیز بلند انتخاب شود.

 لازم به ذکر است که وزن درب ورودی به طرح و یا مدل آن­ بستگی دارد. و قیمت درب نیز برحسب اندازه، ضخامت، طرح، یراق‌آلات، رنگ و حمل و نصب آن و نیز این­که آیا ریموت دارد یا خیر، متغییر است.

درب آهنی حیاط و انواع آن

درب ورودی بر میزان جذابیت و زیبایی ساختمان تأثیرگذار بوده و می­تواند نظر هرکسی را با انتخاب دری شیک به خود جلب کند. چراکه اولین مواجهه هر کس با ساختمان درب ورودی و نمای بیرونی ساختمان خواهد بود. درب حیاط از جنس­هایی نظیر آهنی، فلزی، چوبی، استیل و فایبرگلاس تهیه و عرضه می­شود که بستگی به خواسته مشتری و نوع ساختمان و تناسب با دیگر اجزا دارد.

اما بیشترین دربی که مورد استقبال قرارگرفته، درب آهنی حیاط بوده، چراکه مقاومت و امنیت بالایی را به وجود خواهد آورد. پس اولین نکته برای خرید دربی مطمئن همین است؛ چراکه هرچقدر هم در زیبا و شیک طراحی‌شده باشد، اما امنیت خوبی نداشته باشد را نمی­توان به‌عنوان دربی مطمئن خریداری کرد. سپس باید اطمینان حاصل کرد که از یراق‌آلات خوبی برای ساخت درب استفاده‌شده و نیز لولاهای آن نیز باید از نوع درجه‌یک باشند و چهارچوب آن‌هم بسیار محکم ساخته‌شده باشد تا برای ساکنین آسودگی خیال فراهم شود.

رنگ ­آمیزی درب هم بهتر است از نوع الکترواستاتیک باشد تا در برابر شستشو و حرارت از خود مقاومت بالایی را نشان دهد. و علاوه بر آن رنگ درب باید با تمام اجزای ساختمان هم­خوانی داشته باشد تا چشم‌نوازی خاصی را خلق کند. این نوع درب در هر نوع شرایط آب و هوایی قابل‌استفاده بوده و به دلیل طرح و نقوش مختلف باعث زیبایی هر چه بیشتر حیاط و ساختمان شما عزیزان خواهد شد.

نتیجه ­گیری؛ راهنمای خرید درب ورودی ساختمان

شرکت پایون از سال ۱۳۹۶ فعالیتش را با بهره­گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و استفاده از پرسنل حرفه­ای آغاز نموده است. پایون مبتکر و اولین تولید کننده نسل جدید درب های ساختمانی، با سرلوح قرار دادن کیفیت و رضایت مشتری توانسته در سرتاسر کشور نامی نیک از برند خود بر جای بگذارد.

اگر شما عزیزان هم مایل به خرید انواع درب برای ساختمان خود از این شرکت معتبر هستید، هر کجای ایران که باشید می­توانید به سایت مربوطه به آدرس Metaldoorart.com مراجعه فرمایید و از طرح­های متنوع این مجموعه دیدن کنید. همچنین شما میتوانید با شماره ۰۲۱۷۴۰۱۳  تماس بگیرید تا پس از مشورت با کارشناسان باتجربه آن، انتخابی درست و شیک داشته باشید.

کد خبر 1616110

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درب ورودی ساختمان طرح های مختلف درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این شهرستان بازدید کرد و گفت: براثر سیل اخیر مشکلاتی در حوزه راه ایجاد شده است که با اعزام ماشین آلات و پیمانکاران، رفع خرابی‌های سیل سرعت می‌گیرد.

علی عبدالهی، با اشاره به تخریب بخشی از پل ورودی شهر راور بر اثر سیلاب افزود: ساخت و افزایش دهانه پل ورودی شهر راور در دستور کار قرارمی گیرد تا به زودی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: باید از زحمات شبانه روزی راهداری شهرستان راور و مدیریت صحیح بحران که با توجه به حجم سنگین خرابی‌ها و بارش‌های شدید، بازگشایی کلیه محورها را در کمترین زمان انجام دادند تشکر ویژه کرد.

کد خبر 6089019

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل