Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اینجا چند خبر خوب وجود داریم: شما مجبور نیستید ساعت ها در روز را صرف مطالعه زبان انگلیسی کنید. البته، این کمک می کند هر چه بیشتر مطالعه کنید و خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید، بهتر خواهید شد.

راه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد در حالی که شما در طول روز کارهای دیگری انجام می دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر تمام کلماتی را که می‌خوانید یا می‌شنوید متوجه نمی‌شوید، اغلب اوقات می‌توانید ایده اصلی معنای آنها را درک کنید.

به جای استفاده از سرنخ‌های زمینه (کلمات پیرامون یک کلمه واژگانی در یک جمله)، فقط ۷ دقیقه در روز وقت بگذارید تا واقعاً یک کلمه را به خوبی یاد بگیرید.

تمرین لغات ۷ دقیقه ای:  یک تکه کاغذ خالی (یا یک کارت شاخص) بگیرید.  یک لغت برای یادگیری انتخاب کنید.  کاغذ را به چهار قسمت تقسیم کنید.  کلمه واژگان را در مرکز بنویسید.  در بالا سمت چپ، تعریف و قسمت گفتار (مثلاً اسم، صفت، فعل و غیره) کلمه را بنویسید.  در بالا سمت راست، با استفاده از کلمه یک جمله بنویسید.  در پایین سمت چپ، مترادف کلمه را بنویسید. مترادف ها کلمات مختلفی هستند که معنی یکسانی دارند.  در پایین سمت راست، اشکال مختلف کلمه را بنویسید. به عنوان مثال، برای " swim " شما همچنین می توانید " swims "، " swimming "، "swam" و "swum" بنویسید. سعی کنید بفهمید که چه زمانی از هر فرم استفاده می کنید.

حالا از کلمه جدید خود در طول روز استفاده کنید!

۵ دقیقه: یک عبارت جدید یاد بگیرید

عبارات به اندازه کلمات فردی مهم هستند. اگر فقط معانی تک تک کلمات را یاد بگیرید، ممکن است بتوانید بگویید "?how are you" اما شما عبارت
"?what’s up"

وقتی چیزی یک عبارت باشد و نه فقط یک جمله معمولی، همیشه واضح نیست. یکی از راه‌های تشخیص این است که آیا کلمات مشابه را بیش از یک بار می‌شنوید که به ترتیب تکرار می‌شوند. همچنین می توانید عبارت را در بخش اصطلاحات فرهنگ لغت آزاد جستجو کنید.

روش دیگر این است که آنها را در وب سایت ها جستجو کنید که دارای فهرست بزرگی از اصطلاحات انگلیسی است.  بنابراین باید نحوه و زمان استفاده از آنها را نیز بیاموزید.

شما همچنین می توانید Phrase Mix را بررسی کنید، که درس های زیادی در مورد عبارات رایج تر انگلیسی به صورت رایگان در دسترس است.

برای یادگیری لغات انگلیسی حتما به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

۵ دقیقه: مهارت های گرامر خود را تقویت کنید

از یک انگلیسی زبان مادری در مورد دستور زبان جملات خود بپرسید، و آنها احتمالاً فقط خواهند گفت که sounds right( "درست به نظر می رسد"). آیا می توانید تمام اشکال و زمان های کلمه را در یک جمله به زبان مادری خود نام ببرید؟ احتمالاً نمی توانید!

با این حال، به عنوان یک زبان آموز، درک قواعد دستور زبان بسیار مهم است. قوانین و کلمات جدید زیادی به دستور زبان انگلیسی مرتبط است، اما گاهی اوقات زبان آموزان نمی دانند از کجا شروع کنند.

یک نفس عمیق بکشید و هر بار کمی یاد بگیرید! هر روز یک قانون دستور زبان را برای یادگیری انتخاب کنید. ممکن است تعجب کنید که وقتی چیزها را یکی یکی یاد می گیرید چقدر بهتر به یاد می آورید.

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که توضیحات بسیار کوتاه و واضحی در مورد قوانین گرامر واحد ارائه می‌دهند. آکادمی میرا در اینستاگرام و کانال یوتیوب این نیاز شمارا برطرف میکند.

زبان انگلیسی راچگونه سریعتر یاد بگیریم وب سایت عالی دیگر مرجع دستور زبان سریع British council  است. می‌توانید در اینجا خود را با آزمون‌های تعاملی برای هر قانون گرامری آزمایش کنید. همچنین می‌توانید نکات گرامری را بررسی کنید، که دارای توضیحات بسیار واضح و سریع با مثال‌های فراوان است.

وب‌سایت‌های زیادی از این دست وجود دارد، بنابراین یکی از بهترین‌ها را برای شما انتخاب کنید.

۵ دقیقه تمرین ساختار گرامر:

۱. یک درس گرامر کوتاه را از هر یک از وب سایت های ذکر شده در بالا (یا منبع خود!) بخوانید.

۲. از هر وب سایتی که دوست دارید بازدید کنید که حداقل نوشته کمی داشته باشد.

۳. به دنبال نمونه هایی از قاعده گرامر استفاده شده در وب سایت باشید. به عنوان مثال، اگر در مورد شرطی ها یاد می گیرید، می توانید کلمه "if" را در صفحه جستجو کنید (فقط Ctrl+F را فشار دهید و کلمات مورد نظر خود را وارد کنید).

آیا می توانید به مثال های خود در مورد استفاده از دستور زبان انگلیسی فکر کنید؟

۱۵ دقیقه: اخبارانگلیسی را بخوانید یا حتی تماشا کنید

یادگیری زبان انگلیسی شما می تواند به شما کمک کند تا بدانید در دنیا چه می گذرد. حتی اگر فقط اخبار را بخوانید!

خواندن اخبار به زبان انگلیسی نه تنها به یادگیری زبان کمک می کند، بلکه هنگام ملاقات با دیگرانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند می توانید درباره آن صحبت کنید. هر روز اخباری را پیدا کنید که برایتان جالب است. سپس می‌توانید وقتی دیگران درباره آنچه در جهان می‌گذرد صحبت کنند، به گفتگو بپیوندید.

وب سایت های زیادی با مقالات خبری برای زبان آموزان انگلیسی نوشته شده است. صدای آمریکا مقالاتی دارد که درک آنها به اندازه کافی آسان است، اما هنوز کلمات و جملات چالش برانگیزی دارند. Breaking News English و News In Levels دارای سطوح مختلفی از اخبار هستند که می توانید بر اساس سطح مهارت انگلیسی خود انتخاب کنید.

نحوه یادگیری زبان انگلیسی همچنین می توانید از هر وب سایت خبری انگلیسی مانند Yahoo News یا ABC News بازدید کنید، اما به خاطر داشته باشید که درک مقاله های این وب سایت ها سخت تر است.

آیا واقعاً به اخبار جهان اهمیت نمی دهید؟ ما شما را مجبور به خواندن هیچ کدام نمی کنیم! آنچه را که به آن اهمیت می دهید پیدا کنید و اخبار مربوط به آن را بخوانید. اگر عاشق فناوری هستید، ممکن است از TechCrunch لذت ببرید. اگر اخبار موسیقی را ترجیح می دهید، شاید MTV وب سایت بهتری برای شما باشد.

تمرین ۱۵ دقیقه ای خواندن (و صحبت کردن) اخبار:

۱. مقاله خبری مورد علاقه خود را پیدا کنید.

۲. مقاله را برای کلماتی که نمی دانید اسکن کنید و تعریف آنها را بیابید. این بدان معناست که شما باید بدون خواندن هر کلمه به مقاله نگاه کنید.

۳. مقاله را بخوان

۴. آیا حداقل ایده اصلی مقاله را درک کرده اید؟ با صدای بلند توضیح دهید که مقاله در مورد چه چیزی بوده است، گویی که با شخصی در مورد آن صحبت می کنید.

۵ دقیقه: آنچه را که یاد گرفتید مرور کنید
فقط در نیم ساعت یک کلمه، عبارت و قانون دستور زبان جدید واژگانی را یاد گرفتید و کمی در مورد آنچه در جهان امروز می گذرد، فهمیدید.

این مقاله می تواند در مورد چگونگی یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ دقیقه باشد - اما این ۵ دقیقه آخر بسیار مهم است!

۵ دقیقه وقت بگذارید و مطالبی را که مطالعه کرده اید مرور کنید. واقعا چقدر از چیزهایی که یاد گرفتید به یاد دارید؟

مغز انسان آخرین چیز را بهتر از بقیه لیست به یاد می آورد. پس مطمئن شوید که یک لحظه برای مرور همه چیز وقت بگذارید!

منبع : https://miraaraqi.com/mag

کد خبر 1616114

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یادگیری زبان انگلیسی همچنین می توانید برای یادگیری انتخاب کنید وب سایت یاد بگیرید دستور زبان وب سایت ها یک جمله ۵ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

به گزارش تابناک، تاریخ دقیق روز مادر در تقویم شمسی برابر است با :

روز یکشنبه ۲ دی سال ۱۴۰۳

۲ / ۱۰ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم قمری برابر است با :

روز یکشنبه ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۶

۲۰ / ۶ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز مادر در تقویم میلادی برابر است با :

 

روز یکشنبه ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۴

۲۲ – ۱۲ – ۲۰۲۴

روز مادر در ایران روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۰ جمادی الثانی می باشد اما به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر در تاریخ هجری شمسی ثابت نیست.

روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند چرا که تمام خصوصیاتی که باید زن نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت فاطمه (س) داشت.

دیگر خبرها

  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم