Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اکبری از آزادسازی ۱۰۴ کیلومتر از حریم قانونی دریا پارسال در مازندران خبر داد و گفت:با اقدامات انجام گرفته در خصوص آزاد سازی سواحل ۴۵.۲ کیلومتر از تصرفات نهاد‌های دولتی و ۵۹.۷ کیلومتر از تصرفات بخش خصوصی آزادسازی شد.

او می‌گوید:در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه‌قضاییه و پیگیری سیاست آزادسازی حریم قانونی سواحل تا استیفای نهایی حقوق مردم، تلاش‌ها واقدامات بسیاری پارسال انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته حجت الاسلام اکبری استفاده از سواحل حق همه مردم بوده و هم اکنون ۲۵.۶ کیلومتراز حریم قانونی دریا همچنان تحت تصرف است که از این مقدار ۲ کیلومتر درتصرف نهاد‌های دولتی و ۲۳.۶ کیلومتر نیز در تصرف بخش خصوصی بوده و اقدامات لازم برای آزادسازی آن درحال انجام است.

رئیس کل دادگستری مازندران می‌گوید: همه مردم حق دارند به راحتی و در امنیت کامل از سواحل استفاده کنند و در مساله آزادسازی سواحل هیچ استثنایی وجود ندارد و این اقدام با تخریب ساخت و ساز‌های مراکز دولتی و قوه‌قضاییه آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساحل خواری آزادسازی سواحل حریم قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال گذشته ،یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده،میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است. ‌

کرد یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمن ۷ نقطه پرتصادف رفع شده است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران