Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و طبق اساسنامه ابلاغی این کمیته، تدوین آئین نامه انتخاباتی توسط ستاد انتخابات انجام شد.

این آئین نامه با عنوان «دستور العمل اجرایی انتخابات» تدوین و تاییدیه اعضای هیات اجرایی و مجمع عمومی را گرفت. البته که تایید کمیته بین المللی المپیک (IOC) گام آخر جهت اجرایی شدن این دستورالعمل به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور ترجمه آن هم در دستور کار قرار گرفت.

قرار بود نسخه ترجمه شده دستور العمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک تا پیش از پایان سال گذشته در اختیار IOC قرار بگیرد اما با وجود پایان کار ترجمه این کار هنوز انجام نشده است.

قرار است پس از ویرایش نهایی ترجمه دستور العمل اجرایی انتخابات، ارسال آن به کمیته بین المللی المپیک صورت بگیرد. احتمال دارد این کار طی دو سه روز آینده انجام شود.

طبق مصوبه اعضای مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که در تاریخ 17 اسفندماه برگزار شد، انتخابات این کمیته بعد از بازی های آسیایی 2022 هانگژو برگزار خواهد شد. این در حالی است که انتخابات دوره پیش کمیته ملی المپیک ۲۵ دی ماه سال ۹۶ برگزار شد اما عدم تدوین و تصویب به موقع دستور العمل اجرایی انتخابات، مانع برگزاری به موقع آن شد.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین برگزار می‌شود.

کد خبر 5454404

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک دستورالعمل اجرایی انتخابات تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی کره جنوبی مسابقات قهرمانی آسیا قایقرانی فوتبال هندبال ساحلی تیم فوتبال پرسپولیس دوچرخه سواری تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی یحیی گل محمدی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ